סקרים שפורסמו הערב (חמישי) ב"חדשות 13" וב"כאן 11", בצל פיזור הכנסת והעימות החריף בין הליכוד לישראל ביתנו, מצביעים על עלייה במספר המנדטים של מפלגתו של אביגדור ליברמן. עם זאת, בשל ההתפתחויות האחרונות, נראה שראש הממשלה בנימין נתניהו יתקשה להרכיב ממשלה חדשה אם ליברמן לא יחזור בו מעמדתו, כאשר בלעדיו גוש הימין לא מצליח לעבור את מחסום 60 המנדטים.



בשני הסקרים המפלגה הגדולה ביותר היא הליכוד, כאשר בסקר "חדשות 13" היא זוכה ל-36 מנדטים, ופותחת פער של שלושה מנדטים על כחול-לבן, שמקבלת 33 בלבד. מי שמגיעה למקום השלישי והמפתיע ברשימה היא לא אחרת מאשר מפלגתו של ליברמן, שזוכה ל-9 מנדטים. את השישייה הראשונה סוגרות יהדות התורה וש"ס, שנחלשות ויורדות ל-7 מנדטים, כמו גם איחוד מפלגות הימין וחד"ש-תע"ל שזוכות לנתון דומה.
מי שמתחזקת היא מרצ, שעוברת לראשונה מזה שנים את מפלגת העבודה, כאשר היא זוכה ל-6 מנדטים לעומת 4 בלבד לרשימה בראשותו של אבי גבאי. רע"מ-בל"ד זוכה אף היא ל-4 מנדטים. בסקר לא הוזכר האם גשר של אורלי לוי-אבקסיס וזהות של משה פייגלין עוברות את אחוז החסימה.

בתמונת הגושים, גוש הימין זוכה ל-66 מנדטים עם ישראל ביתנו, בעוד שגוש השמאל מקבל 54 בלבד. עם זאת, כפי שצוין, ללא ישראל ביתנו נתניהו לא יוכל להקים ממשלה.

בסקר "כאן 11" זוכה הליכוד ל-35 מנדטים, בעוד שכחול לבן צמודה אליה עם 34 מנדטים, כאשר מאחוריהן ניצבות ישראל ביתנו, שעולה ל-8 מנדטים, בדומה למספר שאותו מקבלת יהדות התורה. 

בהמשך ממוקמות מפלגת ש"ס, עם 7 מנדטים, חד"ש-תע"ל עם 6, מפלגת העבודה יורדת ל-5, מרצ עם 5, הימין החדש, בתנאי שתרוץ באותה מתכונת, עוברת את אחוז החסימה עם 4 מנדטים, ואיחוד מפלגות הימין ובל"ד-רע"מ סוגרות את הרשימה עם 4 מנדטים בלבד לכל אחת מהן. גשר וזהות לא עוברות את אחוז החסימה.