שלוש שנים לאחר שהשיקה  את מייבש השיער Dyson Supersonic, חושפת  חברת דייסון הבריטית את הדור השני בטכנולוגיית טיפוח השיער: מעצב השיער Dyson Airwrap. מדובר במכשיר חדשני המאפשר לקבל שלושה סוגים שונים של מראה: תלתלים בעלי נפח, שיער גלי במראה טבעי ושיער חלק, כך שכל אחת או אחד, יוכלו לקבל את מראה השיער עליו הם חולמים, או סתם לגוון כשמתחשק.



לאחר יותר משש שנים בהן נבחנו והובאו למחקר סוגי שיער שונים והרגלי עיצוב שיער מסביב לעולם, יושם הרעיון המרכזי מאחורי Dyson Airwrap: לרתום את המנוע הדיגיטלי היעיל של דייסון כדי ליצור את "אפקט הקואנדה", שמסייע לשיער להתעצב בעזרת שימוש באוויר חם בלבד תחת בקרת חום חכמה המונעת פגיעה באיכות השיער. היקף ההשקעה במחקר ובפיתוח המוצר שעבר 642 אבי טיפוס ועליו עמלו לא פחות מ-230 מהנדסים עומד על 24 מיליון פאונד. 



טמפרטורת המכשיר נמדדת על ידי חיישן זכוכית עד ל-40 פעמים בשנייה והוא מעביר את נתוני הטמפרטורה למיקרו-מעבד אשר מווסת את חום המכשיר. 


בשונה משאר מכשירי עיצוב השיער, שלפני שימוש בהם נדרש ייבוש מלא של השיער, ניתן להתחיל בעיצוב השיער עם מכשיר ה- Dyson Airwrap בעודו רטוב. התוצאה, בין אם בחרת לתלתל, להעניק לשיער מראה גלי או להחליק, היא יצירת מראה טבעי שעוזר למנוע נזקי חום קיצוני. 



ג'יימס דייסון, מייסד החברה: "אנחנו חוקרים טכניקות של זרמי אוויר חם למעלה מ- 25 שנים. בזכות רתימת הכוח של המנוע הדיגיטלי של דייסון, הנדסנו מעצב שיער ייחודי שמונע נזקי חום קיצוני בזמן עיצוב השיער".



8 אביזרי עיצוב שונים. צילום: יח"צ דייסון
8 אביזרי עיצוב שונים. צילום: יח"צ דייסון



ליאור ראובן, סמנכ"ל שיווק ומכירות של ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של דייסון בישראל: "מדובר בפריצת דרך נוספת של דייסון באחד מחמשת תחומי הטכנולוגיה בהם עוסקת החברה. אנחנו מפתחים המצאות על מנת לפתור בעיות שאחרים מתעלמים מהן".



מעצב השיער Dyson Airwrap מגיע עם קופסה המאחסנת שמונה אביזרי עיצוב המותאמים לסוגי שיער שונים על מנת לקבל את מראה השיער הרצוי. 


המחיר עומד על 2,490 שקלים - לא זול - אך בהחלט משתלם מאחר והוא מאוד נוח וקל לתפעול עצמי, אינו גורם לנזקים לשיער ומעניק את התוצאה הרצויה תוך זמן קצר.



ניתן להשיג את המכשיר אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר, לרכישה באתר www.dyson.co.il, בסניפים נבחרים ברשת אפריל, א.ל.מ , סופר פארם ובדיוטי פרי אופיס דיפו. 



בימים אלה פתחה Dyson מספרת פופ-אפ מיוחדת בקניון איילון ברמת גן, בה ניתן לקבל עיצוב שיער במתנה וללא כל תשלום. מספרת הפופ-אפ תהיה פתוחה עד ה-18 באוגוסט.