דמיינו לעצמכם שהייתם מתעוררים בלילה והולכים למטבח לקחת כוס מים או חטיף, וכמעט הופכים בעצמכם לחטיף לילי. הזוי ככל שזה נשמע, זה בדיוק מה שקרה לתושבת קלירווטר, פלורידה, שמצאה עצמה פנים אל פנים עם תנין בגודל של כ-3.4 מטרים. מרי ויסהאוזן, אחות בגמלאות, התעוררה ב-3 לפנות בוקר ביום שישי כששמעה רעש אדיר מגיע מהמטבח.
מבוהלת, היא הלכה לבדוק מה בדיוק קורה שם ומיד התחרטה על זה. "שמעתי רעש אדיר, כאילו משהו התרסק", סיפרה מרי לחדשות fox13, "נכנסתי למטבח וכשפתחתי את הדלת, הביט בי היצור היפה הזה כאילו הוא שייך לשם. זה היה תנין ענקי שבילה לו בנעימים במטבח שלי".

היא הוסיפה שהוא פרץ לביתה על ידי כך ששבר את החלון במטבח (שמגיע עד הרצפה) באמצעות אפו, ואז שוטט בביתה והותיר אחריו נתיב של הרס -  הוא גרם לנזק לקירות, הפיל רהיטים ושבר לה את בקבוקי היין.
 


"החלטתי שאני לא נשארת איתו במטבח, אז חזרתי לחדר השינה שלי, סגרתי את הדלת והתקשרי למשטרה", הסבירה, "הייתי קצת בהתקף חרדה, אז שיחקתי קצת במשחקים במחשב כדי להירגע". תוך זמן קצר הגיעו למקום עשרה שוטרים ושני לוכדי בעלי חיים, שעזרו למרי לצאת מהכניסה האחורית, בעוד השאר טיפלו בתנין. 

לאחר שעתיים של מאבק מייגע, הם הצליחו ללכוד את התנין ולהוציאו מהבית של מרי. משם, הוא נלקח לבדיקות והערכה כדי שניתן יהיה למצוא לו מקום מחייה מתאים. למרבה המזל, התנין סבל רק מחתך קטן מכתפו, אך חוץ מזה מצבו טוב. מרי אומנם לא נפגעה, אבל נותרה קצת מבוהלת: "הוא היה עלול לרדוף אחרי. אני כל כך שמחה שהוא לא עשה את זה".

למרות הסכנה הפוטנציאלית, היא מודה שהכי הפריע לה שהתנין הרס לה את כל מלאי היין האדום. "כל היין נשפך על הרצפה", הסבירה. היא לא ממש יודעת למה היצור המגודל בחר דווקא בבית שלה, אבל אמרה בהומור: "זו עונת הייחום, הם ינסו כל דבר".