גורמים בכחול לבן קוראים לאיחוד בגוש המרכז, עם מפלגת העבודה, כך פורסם הערב (שישי) ב"כאן 11". עוד פורסם כי בכחול לבן שוללים כל איחוד עם מרצ, למרות שרק היום העלו בעבודה תרחיש שבו הדבר יקרה. בנוסף, דובר על החשש של המפלגה לפיה לא יוכלו לשחזר בספטמבר, את כמות המנדטים שזכו לה באפריל. אחד הנושאים המהותיים שעולים בסקרים פנימיים, וייתכן כי ישפיעו על ההצבעה הוא סוגיית הרוטציה בין בני גנץ ליאיר לפיד. על פי הפרסום, לפיד ומקורביו הבהירו כי לא יוותרו על רוטציה. 
מוקדם יותר היום, יו"ר העבודה אבי גבאי אמר כי העבודה צריכה להתמזג עם מרצ או עם כחול לבן לריצה משותפת. "בבחירות הקרובות, מחנה המרכז-שמאל צריך לרוץ עם שלוש מפלגות במקום חמש", אמר גבאי בכנס הישראלי-חברתי של קרן ברל כצנלסון במרכז דוהל בתל אביב, "העבודה תתמזג או עם מרצ או עם כחול לבן". כזכור, לפי סקר מעריב שפורסם היום, העבודה בראשות גבאי אינה עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 1.9% בלבד מקולות הבוחרים. 

עוד הוסיף גבאי, כי יש לבטל את הרוטציה בכחול לבן בין גנץ ללפיד: "כדי לשנות את המצב צריך מיזוגים וצריך לבטל את הרוטציה המטופשת בכחול לבן. כחול לבין היא זו שצריכה להוביל את המחנה ולדאוג שהמחנה יהיה גדול. צריך לתת להם לקבל את ההחלטות כי בצד השני נתניהו לוקח את ההחלטות עבור כולם. אצלנו כל אחד מקבל את ההחלטות שלו וככה לא מנצחים. כחול לבן מבחינתנו מובילה את המחנה וצריך להיות מיזוג. במפלגת העבודה יש הרבה מאוד אנשים שהזהות האידיאולוגית שלהם היא מוחלטת עם מרץ ויש כאלה עם כחול לבן אבל זה לא מעניין. צריך לנצח".