הדוגמנית האמריקאית קינסי וולנסקי, שפרצה לדשא במהלך גמר ליגת האלופות בין ליברפול לטוטנהאם, סיפרה הערב (ראשון) בתכנית של גיא פינס בקשת על החלטתה לעשות זאת, וחשפה כי היא מתגעגעת לישראל לאחר שביקרה כאן בקיץ שעבר: "היה מדהים, יש לי אהבה גדולה לישראל, מקווה שנוכל לחזור".

"אני בעניין של לחיות את הרגע ולעשות את כל מה שנותן לך הרגשה של אדרנלין", הסבירה וולנסקי כשנשאלה מדוע פרצה לכר הדשא, וסיפרה בנוסף כי "אני גם צונחת ורוכבת באופניים בשטח". 
לדבריה, "נוספו לי 2.5 מיליון עוקבים בשעתיים. האמת שבכלל לא עשיתי את זה כדי להרוויח עוד עוקבים, לא ציפיתי לשום דבר מזה. כשהייתי בכלא חשבתי שאולי כמה אנשים יראו את זה ויצחקו, לעשות משהו משוגע כמו שעשיתי כשהייתי צעירה". 

בתוך כך, היא סיפרה גם על ביקורה בישראל בקיץ שעבר, ואמרה: "היינו בישראל בקיץ שעבר וזה היה מדהים. יש לי אהבה רבה לישראל, אני מקווה שנוכל לחזור, היינו בירושלים, בכותל המערבי ובים המלח. האוכל מדהים, הלוואי שיכולתי למצוא אוכל ישראלי בכל מקום".
 


וולנסקי היא דוגמנית אמריקאית בת 22, שהשתתפה בעבר בהפקות של מגזינים בינלאומיים כמו MAXIM וספורט'ס אילוסטרייטד. מעבר לזה, מתברר שיש לה גם עבר קולנועי קצר אחרי השתתפותה בסרט "Slasher Party" שיצא מוקדם יותר השנה.

אחרי שנעצרה ונחקרה ע"י המשטרה, כשהיא עדיין לבושה בבגד גוף חושפני, פרסמה הדוגמנית הבהרה ביחס לכיתוב על הבגד שלה. לדבריה, מדובר באתר בשם: Vitaly uncensored, שנמצא בבעלותו של בן הזוג שלה, שהוא אלוף המתיחות וכיום מפרסם מתיחות מטורפות.