מה נסגר עם הבנים של "חתונה ממבט ראשון"? מדוע כולם מתנהגים כמו צנונים? אפילו לירן שהוא הפייבוריט שלי עד כה - נרדם אתמול בשמירה. מזל שיש לנו את יוגב שיכול ללמד את יתר הבנים איך מתנהגים לאישה ואיך גורמים לה לבייץ - אפילו במדבר.



1. נתחיל בליאור שאתמול הוציא לי את כל הרוח מהמפרשים. כמה צנון יכול להיות צנון? כאב לי לראות את שרונה המתוקה מנסה ליצור אינטראקציה מינימלית ואת ליאור מתנהג מינימום הוא ארצ'י באנקר על הכורסא. אי אפשר לומר ששרונה לא מנסה, היא מנסה ועוד איך! כשהיא יוזמת שיחה הוא מעדיף סרט אימה, כשהיא משחקת איתו משחק הוא מעדיף לאכול ארוחת צהריים, וכשהיא נפתחת ומספרת על אביה המנוח ועל התהליך שהיא עברה הוא עונה: "את לא רעבה?". בשלב הזה רציתי לשפוך עליו חמין רותח. היא רעבה לתשומת לב - תתעורר כבר!



מזל שיש את יעל הפסיכולוגית שפגשה אותם לאחר שהייתה חמה רצח על שירי. יעל לא חסכה במילים מול ליאור ואפילו אמרה לו בהקשר של חוסר הפתיחות שלו: "בגלל זה לא נשארת עם אף בחורה". אאוץ', זה היה משפט קשה אבל היה לי יותר קשה לראות אותם מתנשקים. לרגע הרגשתי שתפסתי את המורה לספורט והמורה לתושבע על חם. אלוהים שיעזור לי - קשה לי לראות מגע בלי שיחה, אפילו בפורנו הם מדברים קצת לפני.





2. כנראה שצנון הוא הגבר התל אביבי החדש כי גם דודו התנהגת בצנוניות יתר. אני לא מאמינה שהוא כמעט זרק את צוקית בזמן הייעוץ הזוגי. השיא היה כשדני, הפסיכולוג, שאל אותם מה מתחשק להם לעשות אחרי הפגישה ושדודו השיב שהוא רוצה להיפגש עם חבר. אין לתאר, אחרית הימים, גברים אשכרה לא יודעים את העבודה שלהם! מה להיפגש עם חבר?! צוקית מתפרקת ואתה קר כמו עוף קפוא - תזמין אותה לדרינק שחרור.



3. יש לי בעיה עם חורים בעלילה ואתמול הרגשתי שהיה חור עצבני כשצוקית התעוררה לבד במיטה וגרמה לנו לחשוב שדודו לא ישן איתה הלילה. עד השלב הזה הכל נראה תקין, אבל כשראיתי את דודו קופץ ראש בבריכת גורדון לא הבנתי איך בן אדם שלא ישן עם זוגתו בתל אביב ושבכלל גר בירושלים - מתעורר בחוף בתל אביב. מבולבלים? גם אנחנו! אז איפה דודו ישן?



4. בעוד שחבר של דודו ניסה לפייס ולהחזיר את דודו לזרועות צוקית, חברות של צוקית התגלו כחמאס קטן. במקום לפייס הם ניסו להוריד את צוקית מדודו בצורה מחשידה, וזאת הסיבה שלא תמיד פונים לחברות אחרי מריבה. זה הרגיש כאילו צוקית היא סינדרלה והן אחיות שלה. אני מבינה שהחברות רצו להיות כנות עם צוקית אך בפועל הן היו בוטות מידי ולא שמו לב שלצוקית יש עדיין רגשות כלפי דודו. חברות, לא בכזאת קלות מורידים חברה מזוגיות. עם כל הכבוד, דודו לא מתעלל בה שהדבר חייב כזאת התערבות. קיצוש צוקית, בפעם הבאה תבואי אלי.





5. אני אוהבת את צוקית וחושבת שהיא צריכה שמישהו יאהב אותה כמכלול ולא יתבייש בה או ינסה לתקן אותה. צוקית היא קרמל מלוח, לא כולם אוהבים קרמל מלוח, אבל מי שאוהב - מתאהב. דודו לא מתמסר לקרמל מלוח, גם כשצוקית מנסה לגנוב ממנו מחמאה הוא מבטל אותה. דודו, תזרום כפרה, אז היא אמרה שעשית פירסינג בזכותה - לא צריך לתקן אותה על כל דבר. מה שכן, בבקשה תחרים לה את הכובע הכחול של האלמנות הבוכריות - הוא ממש לא מתאים לה.



6. יוגב מבושל לזוגיות כמו אישה בשבוע 41 להריונה, מכל הדמויות הוא הדמות שהכי התפתחה העונה. יוגב התחיל כרווק הולל שנשוי למשפחה שלו - אך הפך למאהב לטיני שיודע תמיד לומר את המילה הנכונה. ליוגב יש כריזמה של ילד עם ראש של גבר, כשהוא אמר לבת אל "אני לא יכול להתרגש פעמיים - כבר התרגשתי היום", ממש נמסתי על הכורסא. האיש הזה גורם לי להאמין באנושות קצת יותר - אני מאד אתאכזב אם אגלה שהם בסוף לא ביחד.



7. בעוד שביוגב יש ילד נצחי, בבת אל יש משהו חזק ואימהי - בנקודה הזאת אני חושבת שהם ממש מתאימים. יוגב יודע להעריך חום ואהבה ובת אל יודעת להעניק ובשפע. אלוהים שבשמיים, בבקשה שלא יפרדו! ובבקשה שבת אל תפסיק לספר כשהיא נשארה בארץ כי מההפקה מסרו לה ש-"נמצאה לך התאמה". בת אלוש, את לא בתור להשתלת מח עצם, דיי כבר לספר שמצאו לך התאמה. יוגב הוא יותר מהתאמה - הוא האחד שלך.





8. יעל הפסיכולוגית אוהבת את שירי כמו שאני אוהבת לנקות במיה. איך ז'וז'ו היה אומר: "היא חטפה על שירי את החלסטרה". זה היה נראה כמו קרב חתולות קשוח ומותח כשברור שיעל חתולה חזקה יותר.



עוד כששירי שאלה את יעל: " אני מפחידה?" ויעל כמעט ענתה לה "אמא'לה, סמאללה, אני רועדת פה, מה פתאום מפחידה?!" - ידעתי שזה הולך להתדרדר. יעל הכניסה את הסכין וסובבה וכשלירן סוף סוף יצא מתוך המחילה של עצמו, יעל המשיכה להתריס את שירי כשאמרה, "איזה יופי, הוא עושה משהו שאת לא מרשה לו". זה היה מרושע. נראה לי שיעל מתאימה לחברות המפרקות של צוקית. שתצא איתן לסיבוב ברים קל.



9. לא נולדתי אתמול ואני מבינה שיעל ניסתה לנער את שירי ולהעמיד מולה מראה. יחד עם זאת, זה היה קשוח לצפייה. גם הלמלמיות של לירן לא הוסיפה בנקודה הזאת. אני יודעת שלירן הוא טאבו שלא מדברים עליו - אבל אתמול גם הוא הצליח לעצבן אותי עם הצנוניות שלו. לירן, תעשה מעשה כבר! שירי מתחננת לניעור כל ואתה עדיין קורא את הוראות ההפעלה. למרות הכל, כאב לי לראות את שירי קמה מרוטה ודרוסה כמו חתולה אחרי פיגוע.



10. לירן צודק, שירי באמת אמיצה - אחרי הכל היא נפגשה שוב עם יעל אחרי הפגישה המעליבה. יעל ניסתה להרים לשירי כשאמרה לה: "ראית איזה נסיך סידרנו לך". יעל, את לא בת אל שאת יכולה להגיד "נסיך" וזה ישמע טבעי. את הפסיכולוגית - נא להתנהג בהתאם.



11. שירי מייחצנת את תל אביב כמו שמירי רגב מייחצנת את עדות המזרח, ויש לי הרגשה שעד סוף העונה לירן יקעקע את המילה tlv על ידו הימנית. מקווה שהיד הימנית לא תעבוד קשה מידי ושסוף סוף יקרה שם משהו חם. אני לא נעשית צעירה ועוד מעט סוף העונה. קדימה.