תושב נשר נהרג הבוקר (שני) בפיצוץ שאירע ברכבו ברחוב הזית בעירו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת הפיצוץ מצאו את הגבר לאחר חילוצו כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים וקבעו את מותו. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע ועל פי ההערכה מדובר בחיסול באמצעות מטען חבלה, כשהרקע הוא ככל הנראה פלילי, למרות שנבדקים גם כיוונים נוספים.


זירת הפיצוץ בנשר. צילום: דוברות מד"א

המשטרה מסרה כי רק לפני כחודשיים ניצל ההרוג לאחר שרכבו עלה באש בעקבות תקלה חשמלית. עוד נמסר, כי הגבר מוכר למשטרה בעקבות סכסוך בין כנופיות באזור חיפה. 



חובשת בכירה במד"א יוליה מלמוד סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב על המדרכה כשהוא מפורק לגמרי וכוחות הכיבוי פעלו לכבות את האש שעלתה ממנו. לאחר תום פעולות הכיבוי התקרבנו לרכב וראינו במושב הנהג גבר עם פגיעה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".



רס"ר ניר ירימי, מפקד צוות כבאות מתחנת נשרים הסמוכה סיפר: "ההודעה אשר קיבלנו דיווחה על תאונת דרכים. כשהגענו, זיהינו רכב פרטי על המדרכה כשהוא בוער כליל. במהלך פעולות הכיבוי איתרנו גבר בתוך הרכב, כשלצערנו כבר לא ניתן היה להצילו."



בחודש שעבר נהרג גבר בן 50 לאחר שרכבו התפוצץ סמוך לגשר אריאל שרון בחדרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "הלל יפה" בעיר כשהוא מחוסר הכרה, ושם נקבע מותו. המשטרה מסרה כי מדובר בגבר שאינו מוכר לה וייתכן כי לא היה יעד החיסול. לא ידוע גם כי ההרוג השתייך לאחד מארגוני הפשיעה.