הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין יתקיימו בעוד שבועיים, כאשר על התפקיד הנחשק מתמודדים היו"ר הזמני עו"ד אבי חימי מול עורך הדין ציון אמיר. 
מכון רפי סמית ערך סקר בקרב 1,000 גברים ונשים המהווים מדגם מייצג של 80,000 חברי לשכת עורכי הדין. הסקר שנערך בחודש מאי ועובד לפני כשבוע מציג תמונת ניצחון משכנעת לעו"ד ציון אמיר.

בסקר, שהוזמן על ידי מטה אמיר, השיבו 54% מהנשאלים כי היו מצביעים היום לעו״ד ציון אמיר לתפקיד ראש הלשכה, לעומת 26% בלבד אשר תומכים ביו״ר הזמני אבי חימי. מכון סמית ערך סקר דומה בחודש מרץ השנה. השוואת שני הסקרים מלמדת על עלייה של 11% בתמיכת עורכי הדין בציון אמיר וירידה בתמיכה בחימי, שכן בסקר הקודם זכה עו"ד אמיר ל- 43% תמיכה, לעומת עו"ד חימי שזכה רק ל-29% תמיכה. 


כמו כן, המשיבים נשאלו על מידת ההתאמה של המתמודדים לתפקיד ראש הלשכה. בשאלה זו זכה עו"ד אמיר ל- 50% תמיכה, ואילו עו"ד חימי זכה ל- 33% תמיכה.

הסקר כלל גם מספר התייחסויות לנושאי עומק המעסיקים את עורכי הדין בימים אלה. 63% מהנשאלים השיבו כי הם ״חושבים שהלשכה כיום היא גוף שמשרת קבוצת מקורבים״, ו-79%  השיבו שהם ״מאמינים שאחרי עידן אפי נוה חובה לבצע בדיקה חיצונית של ניהול הלשכה בשנים האחרונות".
ללשכת עורכי הדין יש תפקיד מפתח בכל נוגע לשינויים במערכת המשפט ומינוי השופטים, ובשנים האחרונות קיים מאבק איתנים בין הרשות השופטת לרשות המבצעת בנסיון להטות את לשכת עורכי הדין על מנת שיכריעו במאבק בין הרשויות. בקדנציה האחרונה, לשכת עורכי הדין בראשות עו"ד אפי נוה כרתה ברית עם שרת המשפטים איילת שקד בביצוע רפורמות ובוועדה למינוי שופטים, דבר שהיה לצנינים בעיני נשיאות העליון מרים נאור ואסתר חיות כמו גם בכירים בדרג המקצועי במשרד המשפטים.