חתונה לא שמחה במיוחד: ב-13 ביוני יישא שלומי מזרחי את בת זוגו לאישה, באירוע רב משתתפים באולם שמחות באשקלון. רבים ודאי ישמחו בשמחת בני הזוג, אך יש משפחה אחת, שעבורה, האירוע הזה קורע לב. בני משפחתו של חי בן שמעון, אשר מזרחי הורשע בהריגתו בדקירות סכין, זועמים על האפשרות שניתנה לדוקר בנם לתכנן את החתונה ולקיים אירוע רב משתתפים שכזה, בעודו מרצה עונש מאסר בגין הריגת בנם. "נקרע לי הלב מכך שבן אדם כזה ממשיך בחיים שלו, מפתח זוגיות, מתחתן ואפילו מקבל פרסים מהמדינה", אומרת אמו של חי, אביבה בן שמעון.
 
חי בן שמעון היה בן 23 במותו, שאירע זמן קצר לפני חתונתו. באפריל 2010, בליל שבת, יצא חי לבלות עם חברים, ביניהם שכנו, שלומי מזרחי. במהלך הבילוי, פרצה קטטה שהמשיכה מחוץ למועדון. בשעה 3:00 לפנות בוקר עזב מזרחי את המועדון ונסע לביתו, אך חצי שעה לאחר מכן נכנס לחצר בית שכנו, שם ישב באותה העת חי עם חברים נוספים. מזרחי התנפל על בן שמעון ודקר אותו בחזה ובבטן, באמצעות סכין קומנדו, והרגו. מזרחי הורשע הואשם בתחילה ברצח אך לבסוף הורשע, במסגרת הסדר טיעון, בהריגה ונידון ל-15 שנות מאסר.

חי בן שמעון ז"ל. צילום מסך

 
"החטא הקדמון הוא עצם ההרשעה בהריגה ולא ברצח", אומרת לרה צינמן, יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות. "ההבדל בין הרשעה ברצח ובין ההרשעה בהריגה מתבטא באופן מהותי בתנאי המאסר. המורשעים בהריגה רשאים להגיש בקשה ליציאה לחופשה בחלוף רבע מתקופת המאסר".
 

וכך, ב-2015 יצא מזרחי לחופשתו הראשונה מהכלא. עידן הרשתות החברתיות מוסיף קושי לקורבנות עבירה. בן שמעון קיבלה ממכר משותף תמונה של מזרחי מבלה בבית מלון. "מאז אנשים מספרים לי שרואים אותו בכל מקום. כתבתי לשרות בתי הסוהר, לשר לביטחון פנים ולפרקליטות ושאלתי, כיצד יתכן שהמדינה נותנת לו פרס?". 
 
לאחרונה, קיבלה בן שמעון תזכורת נוספת למצב: צילום של ההזמנה לחתונתו של מזרחי, שתיערך מחוץ לכותלי הכלא. "מתי היה לו זמן לתכנן אירוע? למדוד חליפות חתן?" היא שואלת בזעם. "שיירקב! לא יתכן שכך מסתיים הסיפור". 

משירות בתי הסוהר נמסר כי: "שירות בתי הסוהר עובד על פי פקודות ונהלים. אסירים עומדים בקריטריונים הקבועים בחוק ובפקודות הנציבות זכאים לצאת לחופשות עתיות. על דבר חופשת אסיר יכולים נפגעי העבירה להתעדכן במערכת "מנע". חתונת אסיר אשר מתקיימת במהלך חופשתו איננה חייבת בדיווח".