תושבת פתח תקווה בת 50 חשודה בכך שקשרה קשר אישי לפני כשנתיים עם קשיש עיוור בן 83, ניצלה את תמימותו והוציאה ממנו עשרות אלפי שקלים תוך מצג שהיא אמורה לרשת מיליונים, כך נמסר היום (רביעי) מהמשטרה. עוד נמסר כי האישה נחקרה בחשד שיחד עם חברתה, בת 60 מפתח תקווה שהתחזתה לעורכת דין, הציגה בפני הקשיש מסמך הנחזה להיראות כ"תצהיר", בו התחייבה לשלם לו שני מיליון שקלים, לאחר ש"כספי הירושה" שלה ישוחררו מחשבונה ועד אז הוציאה מהקשיש עוד 28,500 שקלים במזומן, בטענה שהכסף נדרש לשחרור כספיה מהחשבון.
בחקירה עלה, כי האישה ביקשה מהקשיש שישמש לה אפוטרופוס כי היא סומכת עליו שיישמור לה על 12 מיליון שקלים שהיא אמורה לקבל בירושה. היא נהגה להגיע לביתו של הקשיש בנתניה, ולאורך תקופה נהגה להוציא ממנו בתואנות שונות סכומי כסף שהצטברו ל-40 אלף שקלים במזומן.
במועד אחר, הגיעה החשודה לביתו של הקשיש מלווה בבתה ואמרה לו שהיא רוצה לשתות אתו קפה. בחקירה עלה כי בתה של החשודה הכינה לאמה ולקשיש קפה, והחשודה שמה בכוסו של הקשיש חומר הרדמה. זמן קצר לאחר מכן איבד הקשיש את הכרתו במקלחת.

 בחקירה עלה כי האישה ניגשה לארנקו, נטלה את כרטיס האשראי שלו, הותירה אותו במקלחת חסר הכרה ויצאה למסע קניות בסך 7,401 שקלים. 
בנו של הקשיש שהגיע לביתו, מצא אותו במקלחת חסר הכרה והזעיק אמבולנס שפינה אותו לטיפול רפואי בבית החולים לניאדו, שם אושפז במשך עשרה ימים.
 החשודה נחקרה בחשד לשורה של  עבירות, לרבות שימוש במסמך מזוייף, התחזות כאחר, קבלת דבר במרמה, רשלנות, גניבת כרטיס חיוב והונאה בכרטיס חיוב. תיק החקירה הועבר להמשך טיפול הפרקליטות.