מחר ייפתח ברחבת הדק שבנמל תל אביב מועדון הכושר הראשון מסוגו בישראל, שההשראה לתכנונו מבוססת על מתחם ה-"Muscle beach" המפורסם שבחוף וניס ביץ', לוס אנג'לס, אשר שואב אליו אלפי מתאמנים מדי יום. מאחורי המיזם עומדת חברת אתרים, המנהלת את נמל תל אביב וקבוצת הולמס פלייס. 

מועדון XPORT משתרע על פני 1200 מ"ר, מתחת לכיפת השמיים, באזור ארגז החול בנמל תל אביב. למקום צפויים להגיע מדי יום מאות רבות של מתאמנים ומתאמנות, שיחפשו לאתגר את עצמם בכ-80 אימונים חדשים ואנרגטיים, שיועברו על ידי המאמנים המובילים בתחומם, כשעל המוזיקה יופקדו LIVE DJ'S שיביאו את המוזיקה העדכנית ביותר.


בין המתחמים שיופעלו במקום בו זמנית, יהיו מתחם אימוני STREETWORKOUT (סדנאות ללימוד תרגילי הבסיס ותרגילים מתקדמים), מתחם אימוני STRENGETH (מתחם כח ומשקולות), מתחם אימוני  GROUP TRAINING (אימונים באווירה מסיבתית עם VIDEOART ו-DJ LIVE, אימוני LES MILLS, היפ הופ, זומבה ועוד) ומתחם אימוני HIIT בקבוצות קטנות (אימוני אינטרוולים בעצימות גבוהה במיוחד). מעבר לכל אלה, יתקיים במהלך הפסטיבל (21-22.6) מרתון רב משתתפים של אימוני ספינינג כשכל אימון יהיה בקונספט מוזיקלי אחר.
 
לצד עשרות האימונים יתקיימו לאורך החודש תחרויות ראש בראש (BATTLES) עם משימות מעולם הכח, הקרוספיט והקפיצה על חבל.  הבאטלים יתקיימו בפני הקהל הרחב בליווי מנחה שיטריף את המתמודדים והם ישודרו על גבי מסכי ענק. כל BATTLE יכלול בין 5-3 תרגילים בכל תרגיל מס' חזרות אחר. המתחרים יידרשו לבצע את כל מספר החזרות באופן תקין ולאחר מכן יכולים לעבור לתרגיל הבא, מתחרה שמסיים ראשון את כל התרגילים מנצח בתחרות.
 
מועדון הכושר XPORT יהיה פתוח לקהל בימים א'-ה' ובשבתות החל מהשעה 17:00 ועד 22:00 ובימי שישי בין 10:00-17:00. הכניסה תהיה כרוכה בתשלום סמלי של 15 שקלים ו-10 שקלים לתושבי תל אביב.