רוצים ללמד לקח מישהו שפגע בכם ולדאוג שלא יעשה זאת יותר? אם כן, כל מה שאתם צריכים הוא לספר עליו משהו ממש מביך להורים שלו, זה תמיד עובד. רק תשאלו את הצעירה הזו מארה"ב, שעשתה בדיוק את זה לאחר שגילתה שבעלה מדבר על חיי המין שלהם עם אמו. האישה בת ה-27 סיפרה שהיא ובעלה נישאו לפני שנתיים, אבל לצערה הרב ההורים שלו גרים ממש לידם, מה שלא נותן להם הרבה פרטיות.

"היחסים שלי עם החמים שלי מאוד מורכבים. אני מחבבת אותם אבל הם מאוד דעתנים ואומרים לי מה הם חושבים על המשקל שלי, הבגדים שלי ומה לא", היא כתבה בפוסט שהעלתה לאתר reddit, "הבעיה היא שהם גרים קרוב אלינו, כך שהם תמיד באים לבקר". מלבד זאת, מסתבר שהם גם משמשים אוזן קשבת לבעלה, שלא מפסיק לגלות להם פרטים אינטימיים על חיי המין שלהם. 

"גיליתי שבעלי סיפר להם על חיי המין שלנו בשבוע שעבר, כשאמא שלו ניגשה אליי והתחילה לדבר איתי על זה", סיפרה. "היא אמרה שהיא חושבת שלדעתה הבעיה היא המשקל שלי, והסקס שלנו יהיה טוב יותר אם ארזה. בשעתו רק הודיתי לה בנימוס על העצה, אבל עמוק בפנים רתחתי מזעם".

סיפרה על הפטיש של בעלה לאמא שלו. אילוסטרציה: אינגאימג
סיפרה על הפטיש של בעלה לאמא שלו. אילוסטרציה: אינגאימג


כדי לדאוג לכך שהוא לא יעשה זאת יותר, היא החליטה לנקום: "כשההורים שלו באו לבקר, סיפרתי לאמא שלו על הפטיש המאוד מוזר של הבן שלה, שנחשב למאוד דוחה בקרב אנשים. היא נראתה המומה, אבל ידעתי שהיא תדבר על זה עם בעלי". היא הוסיפה שרצתה שהוא "ירגיש את ההשפלה שאני הרגשתי", אבל להפתעתה זה לא נגמר כפי שציפתה.

"היא אומנם שאלה אותו על זה, אבל עכשיו הוא ממש כועס עליי. הוא אפילו איים לעזוב אותי ולעבור לגור אצל חבר שלו", כתבה, "אני חושבת שהוא איבד את הזכות לכעוס עליי ברגע שהוא סיפר לאמא שלו על חיי המין שלנו וירד על הגוף שלי". לכל הסקרנים לגבי הפטיש, היא הסבירה ש"הפטיש שלו קשור למשהו שאנשים עושים בשירותים". אנחנו יכולים רק לנחש שמדובר ב"מקלחות זהב" (אנשים שמתגרים מכך שמשתינים עליהם).