לקראת פריימריז בעבודה: לאור השמועות על כניסתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, והבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה, חבר הכנסת עמיר פרץ אמר היום (רביעי) בכאן ב' כי ישמח לכניסתו חזרה למפלגת העבודה, וגם הביע אמונה ביכולתו להחזיר למפלגתו מנדטים ש"אבדו" במערכת הבחירות הקודמת: "אפשר להעביר חמישה מנדטים מהימין לשמאל כדי להחליף את נתניהו".
בעבודה חוששים לתמוך בך כדי שלא תערוק לנתניהו בשביל שיתמוך בך לנשיאות. 
"זה לומר דברים מנותקים מהמציאות. לא רק שאין לי שום כוונה לעשות את זה, הכוונה שלי היא להוכיח שאפשר להעביר חמישה מנדטים מהימין לשמאל כדי להחליף את נתניהו. אני רוצה להתחבר מחדש מהאוכלוסיות שהודרו מאתנו, כמו הפריפריה, המגזר הערבי והדרוזי, ההתיישבות העובדת. מעולם לא שמתי את העניינים האישיים שלי, הם לא מעניינים בכלל". 

יש לך קשרים עם אהוד ברק? 
"אני אברך על חיבור שלו אלינו. בכלל, כל אדם נוסף שיצטרף לעבודה יהיה עדות לכך שהספידו אותנו מוקדם מדי. תאמיני לי, אנחנו יכולים לעשות את מה שצריך". 
מי מאחורי הקלעים תופר לך כתרים שאתה לא מעוניין בהם?
"אני מציע בימים אלה, כשעוסקים בנשיא, לדבר רק על הגברת הראשונה, נחמה ריבלין זכרה לברכה, שהטביעה את חותמה בכל פינה במדינה הזו. אני מכיר את הנשיא באופן אישי ומאחל לו בריאות שלמה ושימשיך בתפקידו. היום כולנו בוכים ומדליקים נרות נחמה לזכרה של נחמה, שהייתה הגברת הראשונה לא רק בגלל שהייתה אשת הנשיא, אלא מכיוון שהוכיחה שהיא מצליחה לעשות חיבורים ולהפיל חומות".