תערוכת ISDEF הבינלאומית מקבוצת אבנון בנושאי טכנולוגיות ביטחוניות אירחה השנה בפעם הראשונה תחרות סטארטאפים בשיתוף פעולה עם חממת CSF Ventures –  אינקובטור סטארטאפים ישראלי-סינגפורי, המתמחה בטכנולוגיות ביטחוניות בתחומי Cybersecurity, Homeland Security, IoT ובשילוב בין עולמות הסייבר לעולמות הללו.

במסגרת התחרות, עשרה סטארטאפים בתחילת דרכם הציגו בפני פאנל שופטים מומחים ישראלי-סינגפורי. שלושת המקומות הראשונים שזכו בתחרות קיבלו הזדמנות להצטרף לתכנית האינקובטור המתקיימת בסינגפור, הכוללת בין היתר רילוקיישן ומעטפת ליווי והכוונה עסקיים, השקעה של עד מיליון דולר ומענק בגובה זהה. הזוכים הם חברת
 Naboo, אשר פיתחו טכנולוגיה שמטרתה לנקות את הבלוקצ׳יין מפשיעה וטרור באמצעות כלים לניהול סיכונים והתחקות אחר המטבעות הקריפטוניים.

אסף קלינגר, מנכ״ל ומייסד Naboo סיפר על החברה: "אנו מספקים כלים לאכיפת חוק ומוסדות פיננסים לעקוב ולהתחקות אחרי ולהחרים כסף שמקורו בפשיעה ומימון לארגוני טרור. המשימה שלנו היא לנקות את המטבעות הוירטואלים מכספים שקשורים לפשיעה או טרור, על מנת שיוכלו לשמש כמכשיר לגיטימי בשווקים הפיננסים. הטכנולוגיה שלנו עוד בראשיתה". הוא הוסיף: "מתרגשים מאוד על הזכייה, העבודה הקשה משתלמת. אנחנו שמחים שטכנולוגית הבלוקצ'יין מצליחה לתפוס מקומה במרכז הבמה".

במקום השני זכה הסטארטאפ– IntellAct. המייסד והמנכ"ל אודי סגל סיפר על החברה: "אנחנו מקצרים את זמני ההמתנה של המטוס על הקרקע ובכך תורמים להגדלת הרווחיות התפעולית של חברת התעופה באמצעות טכנולוגיות עיבוד תמונה מתקדמות. אנו סבורים שהטכנולוגיה תסייע משמעותית לחברות התעופה לצמצם את האיחורים והעיכובים ולשפר גם את חוויות הנוסעים".

במקום השלישי זכו Loginno  חברה מתחום הבינה מלאכותית וה-IoT, העוסקת בייעול שרשרת התפעול בעולמות שילוח קרגו וקונטיינרים. בין השופטים בתחרות היו יאיר גולן, ס' הרמטכ"ל לשעבר, בוקי כרמלי, ר' רשות הסייבר לשעבר, טל כתרן, גורו אקסלרטורים, מנכ"ליVentures  CSFאלי אטיאס ולי וואי ועוד.