בסביבת ח"כ בצלאל סמוטריץ' מבהירים הערב (רביעי) ל"מעריב אונליין" כי הוא אינו ויתר על תיק החינוך לטובת הרב יו"ר מפלגת איחוד הימין רפי פרץ. "לפי ההסכם בין שתי המפלגות ח"כ סמוטריץ' הוא הראשון שבוחר את התפקיד וכך בעזרת השם גם יהיה. נראה מה נקבל ולפי זה תתקבל ההחלטה", אמרו מקורבים לחבר הכנסת סמוטריץ'.



בתוך כך, הבוקר דווח בכאן ב' כי הבית היהודי, האיחוד הלאומי והימין החדש הגיעו להבנות ראשונות לחיבור וריצה משותפת בבחירות. על פי הסיכומים, הריצה תהיה באמצעות בלוק טכני שיאפשר להן להתפצל לאחר הבחירות. בנט לא יוביל את החיבור ולא יוצב במקום הראשון. הימין החדש יקבל בין שניים לשלושה מקומות בשמינייה הראשונה.
בגזרת שריונה של איילת שקד בליכוד, חברי כנסת ושרים במפלגה פועלים מאחורי הקלעים לשריונה של שקד ברשימה לכנסת, וחוששים להתבטא בפומבי שמא הדבר יכול לפגוע בסיכוייהם להתמנות לתפקידים בכירים על ידי נתניהו. "אני חושב שזה חשוב, הליכוד היא מפלגה דמוקרטית וטוב שיש בה דעות שונות לגבי אנשים שונים", אומר גורם בכיר במפלגה ולמעשה מציין את העובדה כי בשנים האחרונות לא קמו קולות נגד החלטות נתניהו בתוך המפלגה. מי שהביע גם הוא תמיכה בצירוף שקד היה השר זאב אלקין שאמר לפני ישיבת הממשלה ביום ראשון "החלטנו על תמונת מצב של הרשימה הקיימת צריך לבדוק האם מבחינה משפטית יש אפשרות למשהו אחר. בוודאי שלכל פוליטיקאי בעל עמדות ימניות יש מקום בליכוד' ראינו מה קורה כשיש מפלגות קטנות".