לפתוח בשביתת רעב כדי לגרום לאקס לחזור אליכם לא נשמע כמו משהו שיעבוד, נכון? אז זהו, שבמקרה של הגבר המאוהב אננטה בורמן, תושב הודו, זה דווקא הצליח בגדול. בורמן, שמתגורר במערב בנגל, היה בקשר זוגי עם אישה בשם ליפיקה בשמונה השנים האחרונות, והיה משוכנע שיבלה איתה את שארית חייו. 

אך לחרדתו, יום אחד היא פשוט ניתקה איתו קשר בלי שום הסבר -  היא סרבה לענות לטלפוני, התעלמה מהודעות הווטסאפ ששלח לה וחסמה אותו ברשתות החברתיות. הוא הבין מיד שמשהו לא בסדר, ולאחר שחקר את הנושא גילה שמשפחתה שידכה לה מישהו ושהיא נאלצת להתחתן איתו. 

הוא ידע שיש לו מעט זמן לפעול אבל סרב בכל תוקף לוותר עליה, לכן החליט לעשות מעשה קיצוני - הוא התמקם מול ביתה ופתח בשביתת רעב, עד שהוריה יותירו לה להינשא לו. על פי דיווח של India Times, המחאה שלו עוררה את תשומת הלב של העוברים ושבים, שלא יכלו להתעלם מהשלט שנשא איתו בו נכתב "תחזירי לי את שמונה השנים האחרונות בחיי". 



הוא סיפר את סיפורו לכל מי ששאל ובמהרה הצליח לרכוש לו קהל אוהדים, שהבינו לליבו וקיוו שיזכה חזרה בבכירת ליבו. לבסוף, המחאה שלו בשם האהבה הכתה גלים בקהילה כולה, עד שלא היה אדם שלא הכיר את הסיפור שלו.

למעשה, אפילו למשפחתו של החתן לעתיד של ליפיקה נודע על כך, ואלו הגיעו עם המשטרה ודרשו ממנו לעזוב את המקום. בורמן אומנם סרב, אך כמה שעות לאחר מכן מצבו הבריאותי התדרדר והוא פונה לבית החולים.
 

כשגם בשלב זה הוא לא הסכים לאכול, חברים בקהילה שחששו לחייו פנו משפחתה של ליפיקה, וביקשו מהם להניח לה להינשא לבורמן - ולו כדי להציל אותו. לפי חדשות DNA india, אלו נכנעו לבסוף ובטלו את החתונה של ליפיקה לחתן הנוכחי, ובמקום זאת ארגנו חתונה לה ולבורמן. השניים נישאו בטקס מסורתי זמן קצר לאחר מכן.