אם הייתה מתקיימת תחרות השותפים לדירה הגרועים ביותר, אנחנו די בטוחים שטרובון ג'רדין פטרסון היה זוכה בקלות במקום הראשון. פטרסון בן ה-36, תושב פלורידה, לכאורה נעצר לאחר שסירב להוריד את המים בשירותים, למרות בקשתה של שותפתו דיאנה גריפין בת ה-58. כשאנחנו אומרים לכאורה, זה מפני שהסיפור הרבה יותר מורכב מזה, והשירותים היו רק ההתחלה.

לפי משטרת מחוז אינדיאן ריבר, גריפין סיפרה להם שלא רק שפטרסון סרב להוריד את המים, בתגובה לבקשתה הוא פשוט התחיל לירוק עליה ללא הפסקה. כשהשוטרים הגיעו לדירתם, הם ראו את גריפין מלאה ברוק על הצוואר, השיער והבטן שלה. לטענתה, הוא גם קילל אותה וצעק עליה, ובשלב זה היא לקחה את הפומפה כדי להגן על עצמה ונופפה בה לעברו כדי שלא יתקרב אליה.

לפי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, פטרסון אומנם כבר הספיק להימלט מהדירה עד השוטרים הגיעו, אבל הוא אותר במהרה במרחק מספר רחובות משם. הוא נעצר על תקיפה ובחקירתו הודה שירק על שותפתו, אבל הסביר שעשה זאת כי היא הכתה אותו באמצעות סיר. 
 
  
בניסיון לשכנע את השוטרים שזה מה שקרה, הוא הראה להם חבורה על מצחו, שלטענתו נגרמה מסיר הבישול. אבל לגריפין היה הסבר אחר לכך, והיא סיפרה לשוטרים שפטרסון פצע את עצמו כשרץ ונתקע בקיר בזמן שהיא רדפה אחריו עם פומפה. 
 

מסתבר שזו לא הפעם ראשונה שפטרסון היה שותף מניאק, ואירוע דומה התרחש לפני כשנה. בזמנו, השותפה שלו חזרה הביתה וראתה את הדירה הפוכה לחלוטין, כשהבגדים שלה מפוזרים לכל עבר. כשהתעמתה עם פטרסון על כך, הוא עשה את הדבר היחיד שהוא יודע לעשות - ירק עליה. במהלך החקירה, הוא הסביר לשוטרים שהיה בטוח שהשותפה שלו לקחה לו בגדים, לכן החליט להחזיר לה ופיזר אותם ברחבי הדירה. הוא הודה שהוא גם ירק עליה.

via GIPHY