קוראים אדוקים של המדור בטח יודעים שאנחנו מתים על תאונות ביזאריות, בעיקר אם האנשים שמעורבים בהן שורדים כדי לספר על זה. למשל, כמו במקרה של קיירה סטירטון, תושבת גלזגו, סקוטלנד, שאיכשהו נזקקה לטיפול רפואי לאחר שעשתה פעולה פשוטה שנשים רבות עושות מדי יום.
בפוסט שהעלתה לטוויטר, שכלל סרטון ותמונות, היא הסבירה ששמה שעווה בבית השחי כדי להוריד משם שיער, אך במקום זאת, הצליחה להדביק את זרועה לגופה בבית השחי. כפי שניתן לראות בסרטון היא הצליחה רק בקושי להרים את היד שלה. "איך דבר כזה בכלל יכול לקרות?", היא כתבה בפוסט.
קיירה הסבירה שהיא פשוט רצתה להראות טוב עבור בן זוגה, שאמור היה לחזור מחופשה. זה כאמור לא הצליח לה, ובמקום זאת היא נאלצה ללכת לחדר מיון בתקווה שמישהו יעזור לה בלי לצחוק עליה יותר מדי. היא הוסיפה שתכננה לעשות את אותו הדבר גם בקו הביקיני, אך למרבה המזל וויתרה על הרעיון לאחר התאונה, והשתמשה בסכין גילוח במקום.

באופן לא מפתיע, רבים מהגולשים חשבו תחילה שהחומר בבית השחי שלה הוא בכלל משהו אחר. "אלוהים אדירים, קיירה, זה נראה כמו דם!", כתב לה אחד הגולשים, על כך קיירה ענתה ש"גם אמא שלי חשבה כך, היא התחרפנה!". אומנם היא לא אמרה זאת מפורשות, אבל יש לנו תחושה שקיירה דווקא רצתה שהתאונה שלה תראה חמורה יותר מכפי שהיא באמת. נו, טוב.