אחרי שמשכה את תשומת לב האומה כולה, כאחת הפינליסטיות הבולטות והצבעוניות בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" 2019, שפיטה (רותם שפי) השיקה אמש את מופעה החדש במועדון התיאטרון ביפו.

כמי שעתיד היה לראות בפעם הראשונה הופעה של שפיטה, הגעתי עם ציפיות ליהנות, לצחוק ואפילו להתאהב במוזיקה שלדעתי מורכבת ומושקעת למרות המסכות והקישוטים שדמותה של שפי שוזרת לתוכה. ואכן, כך היה.

לקראת 22:00 בלילה עלתה שפיטה לבמה כשהיא צועקת לקהל בנונשלנטיות מנפצת סטריאוטיפיזם: "אם זה נשמע כמו החיזבאללה – זו כנראה שפיטה", "Shut Up  ולבושה בשמלת כלה זהובה עם מקל ההליכה הנוצץ שלה.

 במופע נתנה ביצועים למיטב הנאמברים המזוהים איתה בתכנית "הכוכב הבא" וברשתות החברתיות לאורך השנים. ,Material Girl (ללא זיופיה למכביר של מדונה), Black Hole Sun, Imagine,Hello I Love You, Karma Police, You Ought a Know, "אלף בית" של נעמי שמר וגרסתה הנודעת לשיר הילדים "אצא לי השוקה" הלהיבו את הקהל וגם חומר מקורי כמו Broken.

הקהל, מרביתו נטה לגילאי העשרה עד ארבעים, רקד וצעק יחד עם שפיטה את המילים והיא מצידה הרעיפה הערות טיפוסיות כמו: "הבאתם לי פרחים? מה עם עוד מנחה? אולי איזו ואזה?", "לא הרגשתי בשיא מאז הפריים טיים" ובין שיר לשיר זרקה אלתורים דינמיים, בדיחות והערות מצחיקות לקהל שהכניסו אותו לוייב. בהמשך גם פיזזה לה רקדנית בטן ושפיטה אף קיבלה בד ממוסגר של שמלתה מ"הכוכב הבא".

הלהקה שליוותה אותה הייתה מעולה ושילבה בין סאונד הגיטרות של אריס סאן לפופ מערבי כשבקולה של שפיטה נתנה אל הטון הייחודי שהפך אותה לתופעה טלוויזיונית.

מה שקצת היה לוקה בחסר לטעמי היה הסאונד שכלל באסים מוגברים שדי הקשו להבין את המילים שיצאו מפיה, לפרקים אף המוזיקה גברה על הטקסטים, מה שדי טעון שיפור ויכול היה להפוך את החוויה ליותר מענגת.

לסיכום, המופע העניק לקהל 100% שפיטה עם הנונסנס, הסגנון הייחודי והמוזיקה המהנה והמשמחת כשהיא מספקת היטב את הסחורה ומשאירה טעם מתוק ובעיקר מצחיק בלב.