לפעמים צריך לחטוף בום בפנים כדי להבין עד כמה הזדקנו. כך בדיוק חשנו כשצפינו בראיון קצר עם בן זיני וטיילור מלכוב, שאלמלא “האח הגדול", אנשים בגילנו כנראה לא היו מכירים. אם אתם מגרדים את הפדחת במבוכה, נגלה שזהו הפאוור־קאפל הכי לוהט היום בישראל. מלכוב בת ה־17 וזיני בן ה־22 הם זמרים או אומני רשת. קשה להגדיר בדיוק מה הם, אבל יש להם מאות אלפי עוקבים, וסביר להניח שהם מרוויחים בחודש את מה שרובנו מרוויחים בשנה, והכי מעצבן הוא שהם יפים כמו פילטר של סנאפצ'ט ושכל החיים לפניהם, אף שהם סבורים שכבר “עברו כל כך הרבה". 
 
ברוח התקופה, הם כמובן יודעים ללטש היטב את הזוגיות שלהם מול המצלמות, הודפים בעדינות שאלות אינטימיות מדי, שמסקרנות את הקהל בעיקר מפני שמלכוב היא עדיין תלמידת כיתה י"ב. בעידן של היום, שבו הכל מתועד, הם נזהרים מאוד במסרים שהם מעבירים, מתכננים בקפידה כל תמונה וכל פילטר לתמונה, ובעיקר חושבים ביזנס, גם אם יש שם אהבה גדולה. גם מי שמציין בעצב שהדור הזה הוא יותר פרקטי מרומנטי, לא יוכל להתעלם מכך שהם חמודים לאללה, רק שהם יכולים היו להיות הילדים שלנו, ואולי זה מה שמפחיד אותנו יותר מכל. 
 
השניים החזירו אותנו 25 שנים לאחור, לפאוור־קאפל אחר, יפה לא פחות, שפרץ בן לילה לתודעה, נישא אף הוא על גבי פלטפורמה שהייתה אז חדשנית, הערוץ המסחרי - יעל אבקסיס וליאור מילר. בדיוק לפני חצי יובל היא פתחה לו את המעיל בפרסומת של קסטרו ונשאלה בידי שלל עיתונאים רציניים אם לבשה משהו מתחת, וענתה ברצינות גמורה, ואולי בהתרסה, שלא. אבל ברור לכולם שכן. הו, עידן התמימות. 
 

הפרסומת של קסטרו הייתה אחת הפרסומות הראשונות והשערורייתיות ששודרו בערוץ השני המתפתח. היא הולידה זוגיות סוערת, אייטמים במדורי הרכילות ואין־ספור חיקויים שהפכו את רדיוהד - ששירה “creep" שימש כפסקול - ללהקה הכי מדוברת בארץ. השניים היו כאמור לזוג גם בחיים, ואפילו הביאו לעולם ילד משותף, לפני שנפרדו דרכיהם. מילר היה אז הג'יימס דין הישראלי, הגבר החדש של תחילת שנות ה־90. אבקסיס הייתה, ולדעת רבים עודנה, האישה האולטימטיבית: יפה אבל לא מאיימת, הבת של השכן שהפכה לכוכבת הכי גדולה בישראל. 
 
בין לבין לא נותר אלא להצטער קצת על כך שקשה לקדם אופנה במסר סקסי, גם כאשר הוא אינו סקסיסטי (כמו במקרה של הקמפיין ההוא לקסטרו), בעידן שבו מתחת לכל מעיל יש תגובות נעלבות ברשתות החברתיות.

הפרסומת הכי מדוברת בארץ. צילום: סיון פרג'
הפרסומת הכי מדוברת בארץ. צילום: סיון פרג'