עד מרכזי בתיק העיד במשטרה שרעיית ראש הממשלה איימה על איריס אלוביץ', אשתו של בעל השליטה בבזק, ב"הפסקת הסיוע" אם הפרסומים השליליים באתר וואלה יימשכו, כך דווח הערב (שישי) ב"חדשות 13". על פי הדיווח, העד אמר: "שרה נתניהו עדכנה אותי בזמן אמת ששוחחה עם איריס אלוביץ סמוך לעיסקת בזק-יס, וצעקה עליה: 'ככל שהפרסומים השליליים באתר יימשכו ולא תסייעו בהפסקתם יפסיקו לעזור לכם'". במשטרה ובפרקליטות מאמינים לעדותו של העד, ועניין זה מהווה את אחת מהראיות המרכזיות בתיק.
מראש הממשלה נמסר בתגובה: "אני דורשים מהיועמ"ש לחקור את שיטפון ההדלפות הפליליות והשקריות שדין כל אחת מהן עד שלוש שנות מאסר. גברת נתניהו מעולם לא אמרה את הדברים, זהו שקר מוחלט".

עוד דווח ב"חדשות 13" כי בסביבת נתניהו רוצים לגייס סיוע לצוות ההגנה שלו לקראת השימוע. שני השמות העיקריים שעלו הם עורכי הדין בועז בנצור ודרור מתתיהו, מבכירי עורכי הדין העוסקים בתחום הצווארון הלבן. עו"ד בנצור אף שימש כעבר כפרקליטו של ארנון מילצ'ן. כזכור, ברקע חילוקי הדעות בנושא תשלום שכר הטרחה, עורך הדין נבות תל צור הודיע כי האחריות לתיקי ראש הממשלה עוברת באופן בלעדי לעורך הדין עמית חדד.