הטרגדיה בדרום: אבל כבד ירד היום (שבת) על היישוב אשלים שבנגב, עם היוודע דבר מותו של מאי פרץ בן ה-17, שנדרס למוות בשעות הלילה. בת דודתו בת ה-26 שנהגה ברכב הפוגע, עוכבה לחקירה ורישיונה נשלל ל-90 יום.



אביו של מאי, בן פרץ, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "יום עצוב, לא נתפס! ילד שלי יקר, תנוח על משכבך בשלום. אנחנו אוהבים אותך ונאהב לעד. בני היקר מאי הלך לעולמו בטרם עת, פרטים על הלוויה יפורסמו בהמשך".



אליה פוירשטיין, חברת משפחה, סיפרה כי "מאיצ'וק היה בחור מבריק עם נשמה ענקית שחייכה דרך העיניים שלו. כשהיה פוגש אנשים שאהב היית רואה את זה, את החיוך בעיניים שלו. תמיד מחייך כשמברק אנשים לשלום".



לדבריה, "כשהוא היה מחבק אותך זה היה מסוג החיבוקים שמטעינים אותך באנרגיה לכל היום. תמיד היה מוקף בחברים. כולם אהבו אותו. הוא היה מלא שמחה, בחור עם אינטיליגנציה רגשית גבוהה מאוד. אח גדול מדהים ובן שהוא גאווה לכל הורה. הוא היה נער רגיש, מכיל ומצחיק. יחיד בדורו".


סמוך ל-02:40 התקבלה הודעה במשטרה ובמד"א על תאונת דרכים שאירעה בקיבוץ אשלים שבמרחב נגב. צוותי מד"א שהגיעו למקום האירוע פינו את הנער בן ה-17, שנפצע באורח אנוש, לאחר שנדרס על ידי רכב פרטי. מאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים סורוקה.

כוחות משטרה שהגיעו גם הם לזירת האירוע פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה, כאשר במקביל הוזעקו למקום בוחני תנועה. כבר בשלב הראשון עוכבה נהגת הרכב הפרטי, בת דודתו של הצעיר, ובמהלך חקירתה הוחלט, כאמור, על שלילת רישיון הנהיגה שלה. 
מבירור הפרטים עולה כי הנער, בת דודתו ואחותה התאומה חזרו יחד ממסיבה, ככל הנראה, ובשלב מסוים, עת הגיעו קרוב לביתו של בן דודן, הצעיר ירד מהרכב, ובנסיבות שטרם הובררו הוא נפגע מהמכונית ונפצע באורח אנוש, כפי שצוין. 
במשטרה ערכו גם בדיקות לגבי מצבה של הנהגת, לרבות בדיקת כמות האלכוהול בדמה, אם אכן הייתה קיימת כזו. בשלב זה, כאמור, לא ברורות נסיבות התאונה.