אירועי האלימות במהלך החג ממשיכים: המשטרה חוקרת חשד לרצח היום (שבת) ברמלה, לאחר שגבר ואישה פונו עצמאית לבית החולים אסף הרופא כשהם סובלים מפצעי ירי. מותו של הגבר, גבי צהואני, נקבע בבית החולים, ואילו אשתו מקבלת טיפול רפואי. כוח משטרה איתר לאחר מכן את זירת האירוע ברחוב סאלק פינת שמשון ברמלה, ונסיבותיו נמצאות כעת בבדיקה. 



מחקירה ראשונית של המשטרה, עולה החשד לפיו רעול פנים הגיע אל הבית בו מתגורר הנרצח, אב לחמישה, וביצע ירי של מספר כדורים לעברו. ככל הנראה, אשתו של הנרצח נפגעה בשוגג, והשניים פונו על ידי בני משפחתם לבית החולים, שם כידוע נקבע מותו של הנרצח. במשטרה מעריכים כי הגורם לרצח הוא סכסוך בין חמולות ברמלה והחקירה נמצאת בעיצומה. 



מוקדם יותר דווח כי מעדויות שלקחו השוטרים שהגיעו למקום עלה כי השניים נורו ונפצעו בעת שהיו יחד. לזירה הגיעו גם חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) שהחלו באיסוף ממצאים וראיות, לרבות פורנזיות. שוטרים עורכים סריקות באזור רמלה על מנת לאתר את החשודים ברצח. 

במהלך הלילה התרחשה קטטה בין מספר גברים בשכונת נווה שאנן שבדרום תל אביב, במהלכה נדקר למוות גבר כבן 40. כוחות הצלה שהגיעו למקום איתרו אותו תחילה במצב קשה, לצד אדם נוסף שנפגע באורח בינוני, ופינו את שניהם לבית החולים - שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע. 
על פי החשד, האירוע בתל אביב הוא קטטה בין עובדים זרים במועדון בבעלות עובדים זרים, שבמהלכה נשלפו סכינים בין המעורבים, כאשר בשלב מסוים אחד המעורבים בה נדקר למוות. החשוד במעשה נעצר על ידי המשטרה הוא יובא מחר, עם צאת החג, לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בחשד, כאמור, לרצח. כוחות משטרה בדקו את הזירה, אספו ראיות וממצאים וגבו עדויות. 

מקרי הרצח האלו מתווספים לקטטות נוספות שפרצו היום, בהם בבריכה בירוחם, בימית 2000 בחולון, בחוף ארגמן בעכו, בבית חנינא בירושלים ובמקומות נוספים. מספר חשודים נעצרו בחשד למעורבות באירועים האלימים.