חבר הכנסת טל רוסו לא יהיה בכנסת הבאה. האלוף במיל', ששוריין במקום השני ברשימת מפלגת העבודה לכנסת, הודיע היום כי לא יתמודד על ראשות המפלגה וכן על מקום בכנסת הבאה. בהודעה שפרסם אמר רוסו כי "נכנסתי לפוליטיקה לפני כארבעה חודשים עם תוכניות גדולות לשינוי במפלגת העבודה ולא פחות מכך, במדינת ישראל. במציאות אליה נקלענו: בחירות מוקדמות ובחירת יו"ר למפלגה בפרק זמן כל כך קצר, אינם מאפשרים לי לעשות את הדברים כפי שקיוויתי. איני רוצה להיות שותף לקרבות הירושה ועל כן, אני מסיר את מועמדותי לתפקיד היו״ר ומהרשימה לכנסת ה-22".

רוסו הוסיף כי "אני מאחל ליו"ר שייבחר להוביל את המפלגה להיות אלטרנטיבה שלטונית בעתיד, ומודה לחברי המפלגה וכלל הציבור על התמיכה הרחבה, לאורך הדרך הקצרה והאינטנסיבית שעברנו. אמשיך לפעול לטובת הציבור בדרכים אחרות".

ההודעה של רוסו באה שבוע בלבד לאחר שהודיע כי ישקול להתמודד על ראשות מפלגת העבודה ויוותר על השריון למקום השני שהנתן לו יו"ר המפלגה אבי גבאי. "מפלגת העבודה היא מפלגה אידיאולוגית חשובה וערכית מעל לכל שיקול אישי. באתי למפלגה ולפוליטיקה בתקווה לשנות ולהשפיע, ולא להיצמד לכיסא פוליטי. עקב פיזור הכנסת, ויציאה לבחירות חוזרות, אני מוותר כאמור, על מקומי כמספר 2 במפלגה, ואשקול להתמודד על תפקיד יו״ר המפלגה", כתב האלוף במיל' רק לפני שבוע.

 
יו"ר העבודה, ח"כ אבי גבאי, אמר בתגובה להודעת רוסו: "‏היתה לי הזכות להכיר ולהיות עם טל בתקופה שלפני ואחרי הבחירות. מרגע שהצטרף, טל עבד ועבד בלי הפסקה. הגיע לכל מקום שבו יכל להשפיע ולדבר עם הציבור. שום גינוני כבוד ומעמד. עבודה וערכים נטו. עצוב שאיש נפלא כמו טל יוצא מהפוליטיקה. אני מקווה שיחזור לפעול במסגרת הציבורית".