לא חסרות סיבות הזויות לכך שאנשים נפרדים, אבל לא בכל יום שומעים על מישהו שרוצה לעשות זאת כי הוא חושב שחברתו היא ישות על טבעית. כן קראתם נכון, אי שם בעולם יש גבר שמשוכנע שחברתו היא לא לחלוטין אנושית, ובגלל זה הוא לא רוצה להיות איתה יותר. או לפחות כך טוענת אישה אלמונית מארה"ב, שנותרה כל כך מבולבלת מהעניין עד שהחליטה לכתוב לטור ייעוץ.

האישה ההמומה הסבירה שהקשר עם בן זוגה מזה שלוש שנים תמיד היה טוב ויציב, אך לאחרונה חל בו שינוי לרעה. "פיטר תמיד התעניין בתופעות על טבעיות וגם אני, אבל בחצי שנה האחרונה הוא סטה מהנורמה. הוא כעת משוכנע שהנשמה שלי היא זו של מכשפה מרשעת", כתבה לדניאל מלורי אורטברג, בעלת טור ייעוץ באתר Slate.

"קיוויתי שאולי הוא סתם חושב שאני רעה ומחפש תירוץ לזרוק אותי. הייתי מרגישה הקלה אם זה היה המצב", הוסיפה, אבל הוא באמת מאמין בזה, וגם טוען שאני ניזונה מהטוהר שלו". לדבריה, היא חוששת להשאיר אותו לבד כי הוא ניתק קשר עם כולם, ויצר קשרים רק עם אנשים שמאמינים בעל טבעי: "כמובן שזו זכותו, אבל אני אני לא יודעת איך לנווט את הפרידה הזאת בצורה אחראית. הוא הרי רוצה הרי לסיים קשר הוא חושב שהוא יוצא עם מכשפה. הוא

אורטברג כתבה לה בדאגה שהיא חייבת פשוט לעזוב ולו כדי לשמור על עצמה. "למקרה שיום אחד המצב יסלים ויהפוך מ'אני חושב שאת רוח רעה' ל'את רוח רעה וזו אחריות שלי להיפטר מרוחות רעות'", היא כתבה לה והוסיפה שחשוב שהיא תהיה במקום בטוח, הרחק ממנו.

via GIPHY