לוקחת את ההובלה: אחרי שריאליטי המוזיקה הוותיק של "רשת 13", "דה וויס" הציג את הניצחון הראשון שלו במירוץ על הרייטינג במוצאי חג השבועות וגבר על "בגובה העיניים" עם גלית גוטמן, ב"קשת 12" שוב שלפו אמש את הקלף המנצח שלהם - "חתונה ממבט ראשון", וחזרו להוביל. 
בפרק האחרון של ריאליטי החתונות דיקלה הייתה המומה לגלות על בלונדינית מסתורית בפייסבוק של אלון. אלון היה המום לא פחות מפני שהוא לא נמצא ברשת החברתית. נראה כי הדרמות של הזוגות הצעירים של "קשת 12" מרתקות את הצופים, ואמש הן הביאו אל המסך 18.1 ממשקי הבית. 
 
בזכיינית המתחרה, "רשת 13", האודישנים  ב"דה וויס", המשיכו עם המתמודד שהצליח לבלבל ולשגע את המנטורים וזוג נשוי שהחליט להתחרות ראש בראש על מקום בנבחרות. את הערב סיכמה הזכיינית עם 10.5 אחוזי צפייה.

באותו הזמן, "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם משחק מוקדמות היורו שגנב את הצופים לערוצים המסחריים, והביא לתאגיד השידור 12.2 אחוזים.
ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 14.7 אחוזים ב"קשת 12" ו-6.5 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.4 אחוזים.
בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 7.5 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 9 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "לפני החדשות" שקיבלה 5 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 5.4 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 2.2 אחוזים.