הפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון" סיפק לנו הצצה לכל מה שלא בריא בזוגיות. זה נראה כמו פרסומת ארוכה ל"למה לא להיכנס לקשר" ולמה עדיף להיות לבד. סרט של אבי ביטר נחשב שמח לעומת מה שראינו אמש, אם הייתי צריכה לבחור שיר שילווה את הפרק, הוא ללא ספק היה "טיפת מזל" של זהבה בן. תוציאו את הכינורות, מתחילים:



אורטל ועידו


1. הזוגיות של שני אלה גורמים לסטורי של אווה להראות שמח. עידו נמצא במוד חדש של אומללות: כשהוא מחכה לה כמו קבצן בכניסה לבית - היא עוברת מולו כאילו היה מצורע או משהו, והמעשה הזה שלה מסמל את כל הקשר שלהם: הוא מחפש תשומת לב מינימלית בעוד שהיא מחפשת אותו. עידו אוזר אומץ ומנסה לחתוך עם אורטל בשיחת יחסנו לאן, אורטל עונה לו במשפטים שמעבירים רק מסר אחד: "אני לא רוצה אותך". לכאורה, זה היה נראה שלאחר המשפטים האלה האיש יצא מעבדות לחירות, כבר פתחתי בקבוק שמפניה למענו, אולם עידו עשה את הטעות החמורה ביותר והסכים ללכת לטיפול אצל הפסיכולוגית יעל.



"חתונה ממבט ראשון": עידו רוזנבלום. צילום מסך
"חתונה ממבט ראשון": עידו רוזנבלום. צילום מסך



כולנו יודעים שאם אתה לא מרגיש טוב, הדבר האחרון שאתה צריך לעשות - זה ללכת ליעל, זה כמו שתאכל חריף כשיש לך טחור שורף. עידו לא טוב בהסקת מסקנות מסתבר, ואחרי שאורטל מוציאה אותו לא בסדר בסיפור שלהם, הוא אשכרה נותן לזה סיכוי נוסף. עידו, חיים של ג'וינט, איך אתה מסוגל להיות עם מישהי שמאשימה אותך שאתה לא קורא סיטואציות? אתה קורא מצוין! זה נראה שיש לה אנטי אליך… מרגיש שהיא תעדיף כאבי מחזור עם שעווה חמה מאשר לחבק אותך. מציעה לך לחתוך לפני שתקבל אישור לחומרים רפואים, בעצם - קודם תקבל אישורים ואז תעזוב.



דיאגנוזה שלי: לא צריך להמר במקרה שלהם, זה ברור שהם לא יישארו ביחד. כל הקנאביס שבעולם לא יצליח להציל את עידו.



דיקלה ואלון


2. הזוגיות הסוערת של שני אלה יכולה לתת מלא רעיונות לסרטו הבא של אלמודובר. אני יודעת שבפרומו ניסו להוציא את דיקלה מטורפת, ונכון - היא אוהבת דרמות כמו שאני אוהבת למצוא את המידה שלי בסייל של זארה. אבל בואו, לא עשו אותי באצבע: זה זועק לשמיים שאלון משחק בראש שלה.



נקודת המוצא שלהם גרועה, אלון נמצא בתחושת עליונות בעוד שדיקלה מודה לו גם כשהוא מוריד את המים בשירותים. חוק בסיסי בקשר: שנינו שונים ושנינו שווים. הצפייה במערכת היחסים שלהם קשה לעיכול, אני מעדיפה לראות פרק מורכב של "אסונות מפלסטיק" הכולל עיוותים כמו פטמות שנתפרו לא טוב או אפילו לצפות בפרק נוסף של סברי מרנן - מאשר לראות את דיקלה ואלון ביחד.





3. אני לא יודעת אם אלון מתכנן לעשות הסבה מקצועית אך עולם הבימוי מאד יתאים לו. הוא ביים מריבה מצוינת אתמול ולמרבה הפלא - הצליח לו. אלון גם הרוויח זמן מסך, גם שיחק בראשה של דיקלה בפעם המי יודע כמה, גם גרם לה לחשוב שהוא מציל אותה וגם זכה לתודות רבות ממנה. בחיי, כזאת עליבות ממזמן לא ראיתי. התודות של דיקלה מוציאות אותי מדעתי, תודה? דלי מים קרים הוא היה מקבל ממני. עוד לא נולד הגבר שיעשה לי כאלה מניפולציות.


מסכימה, הכעס של דיקלה על כך שאלון הציץ בתמונה של איזו בלונדינית לא היה רציונלי. אבל בחייאת רבאק, מה פתאום אלון נזכר בזה? זה קרה לפני ים זמן! מה הוא רצה להוכיח? כולנו יודעים שאפשר להציץ בתמונות של אחרות בפייסבוק - גם כשאין לך פייסבוק, כמו שכולנו יודעים שאפשר להתחבר מחשבון של חבר ואז לצאת…



מסר ממני לדיקלה: אם סיליקון כל כך מדליק אותך - כך שאת בוחרת להעליב אישה שלא פגשת ולקרוא לה בשמות גנאי - רק משום שאת החלטת שיש לה סיליקון - אני ממליצה לך לעשות אחד משלך, יש מלא הנחות דרך קופות החולים עכשיו. מקווה שככה זה יוריד את המרמור כלפי מי שכן עשתה.


דיאגנוזה שלי: הוא ימשיך להוריד אותה ואז "להציל" אותה עוד מלא פעמים, היא מכורה לאדרנלין של הדרמות והוא מספק לה אותן בשפע, ייקח לה זמן לצאת מהמעגל הזה - אך בסוף זה יקרה.





צוקית ודודו


4. ברור שנשבר להם מלהיות ביחד והם מחפשים מישהו שיגאל אותם מהייסורים של מלחמת העולם השנייה. במקום להודות שנחמד להם ביחד וזה הכל, הם פונים לאמא של צוקית - שבאופן מוזר מחזיקה 2 מטבחים, זה לצד זה - מטבח שחור ומטבח קרם. לא יודעת מה אתכם, אבל אני סומכת על אנשים שמנהלים 2 מטבחים ויצא שאמא של צוקית הרביצה בהם תורה ואפילו דרכה על לא מעט יבלות. חכמת החיים שלה הכניסה את יעל הפסיכולוגית לכיס הקטן ואם הייתי בהפקת התוכנית - הייתי מגייסת את האמא לעונה הבאה…



5. ראיתם איך ההורים של צוקית עמדו מחובקים בשלב הטסטמוניאל?הכי שירה בציבור! ככה צוקית צריכה את הגבר שלה היום, לא בעוד 40 שנה.



דיאגנוזה שלי: הפכים נמשכים אך לא במקרה שלהם, הסיכוי שנשארו יחד קלוש בעיני. צוקית מתחילה להבין שהוא לא האחד שלה ושהקשר איתו יראה כמו עמידה ממושכת בצפירה.



שירי ולירן


6. שירי, הפריכית האהובה עלי בכל העולם, מבינה שעוד מעט סוגרים עונה ולפני שהיא חותמת שכירות לשנה הבאה היא עושה כמה שינויים במושכר. אמא שלי תמיד אומרת שאישה לא משנה גבר - היא מעצבת אותו, שירי עושה זאת מצוין. הפריכית שלי הצליחה גם להעתיק את כתובת המגורים של לירן מחיפה לתל אביב וגם להחליף את המלתחה שלו! שאפו. תגידו מה שתגידו - אך הלוואי על כולנו לקבל את התעוזה שלה.

7. כאמור, שירי עסוקה בשלב הפינישים ולפני שהיא תישן עם לירן ראש לרגל, היא יוזמת ארוחה משותפת עם אחותה ועם בעלה פביו. אחות של שירי דומה לשירי כמו שאני דומה ליגאל עדיקה: גם מבחינה חיצונית וגם בשמחת החיים - נראה שהשתיים לא גדלו באותו הבית. נו שווין, מי שהיה כוכב הערב הוא "פביו" ששרף את שירי לא מעט פעמים, במיוחד כשאמר: "אני מכיר את שירי 11 שנים והיא עדיין לא אמרה לי מילה טובה" , זה הצחיק את כל יושבי השולחן, למעט את לירן שהבין שיש תחומים שבהם הזמן לא עושה את שלו. אני חושבת שבשלב הזה הוא אמר לעצמו בלב: "יש!!! מזל שלא שמרתי לה את העוגיות".


8. אפרופו עוגיות, מקווה שאמא של לירן תכניס לשירוש חומרים משמחים בתוך העוגיות הבאות. קצת שחרור עוד לא הרג אף אחד. אם יש חגורת צניעות - הרי ששירי הרוויחה אותה! האישה הולכת עם חליפת צניעות ומנעול 24/7 , אני מתחילה לחשוב שהיא צאצאית לחסידות גור, למרות שאתמול לירן הצליח להגניב ממנה נשיקה קטנה.

דיאגנוזה שלי: יעברו עוד מלא פריכיות ועוגיות בנהר של שניהם אולם בסוף זה יקרה: שירי תחליף חולצה ליד לירן - וכשזה יקרה… ניצוצות יעופו שם. פעם אחת לא תספיק - בכל זאת, הצטבר מלא אבק.