עשה את זה שוב: כפי שקרה כבר לא מעט פעמים, ב"היכל מנורה מבטוחים" ואצטדיון "סמי עופר", הזמר המצליח בישראל, עומר אדם, שוב מצליח למכור את כל הכרטיסים למופע של בזמן שיא. רק אמש פתח המוזיקאי את הקופות לקראת המופע הגדול שלו בפארק הירקון, תל אביב, והבוקר (שלישי) כל הכרטיסים אזלו.



עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של אדם הודיע הבוקר: "אנו שמחים לעדכן כי כל הכרטיסים להופעת הענק של עומר אדם ב-17 ביולי בפארק הירקון אזלו והמופע רשמית ל׳סולד אאוט׳, כל 50,000 הכרטיסים שהוקצו למכירה נקנו ואזלו. תודה לכל הרוכשים".





כזכור, בסוף השבוע האחרון, שחרר אדם חמישה סינגלים חדשים בו זמנית, במה שמהווה תקדים במוזיקה הישראלית. את השירים החדשים שנחשפים לראשונה, לצד להיטיו הגדולים מהעשור האחרון, הוא יבצע בהופעת ענק שתכלול במה מיוחדת במינה של 360 מעלות, כאשר מסביב לה יבנו מתחמים לקהל, הכוללים מתחמי גולדן, כיסאות, ספות, לאונג'ים וטריבונות של אלפי מקומות.



לפני שנה בדיוק גרם אדם להיסטריה רבתי ברשת כשפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא פותח מועד נוסף ורביעי למופע שלו, "אחרי כל השנים", אחרי שהכרטיסים לשלושת המופעים הקודמים נמכרו. מוקדי המכירות קרסו אז והמעריצים שלא הצליחו לרכוש כרטיסים, פרסמו הודעות נזעמות בעמוד הפייסבוק של הזמר.