האם יש להחליף את נתניהו כראש מפלגת הליכוד? בפתח תכניתו ב-103FM דיבר אראל סג"ל על האופציות הקיימות במחנה הימין, והסביר מדוע הוא סבור שנתניהו מהווה נטל למחנה הימין יותר מאשר תועלת: "טוענים שאנחנו, אוהדי נתניהו, לא מוכנים לשמוע ביקורת. זה חרטה". 

"יש כאן ויכוח לגיטימי. השאלה היא מהם האינטרסים של מצביעי הליכוד ומצביעי איחוד מפלגות הימין. אני מכיר את הפער הגדול בין תפיסות מצביעי הליכוד למצביעי הימין הדתי. צריך לומר את זה - הימין הדתי נשען על גבו של הימין הגדול בליכוד", הוסיף סג"ל. 

"אלו בחירות של לקוחות חוזרים. לימין יש המון קולות שבוזבזו, ולשמאל יש קולות שבוזבזו אצל הערבים. אלו קולות שהלכו לאיבוד שאפשר להרוויח מהן. השאלה באיזה הרכבים ירוצו. אני לדוגמה מאוד תומך בצירוף איילת שקד לליכוד. הנה אני אומר את זה - אני חושב שזה יחזק את המחנה. אני גם משוכנע שאורלי לוי תצטרף לכחול לבן".

בהמשך הוסיף הפרשן ביקורת על הדרך בה נתפסים תומכי נתניהו, וציין כי "מפריעה לי ההתנשאות כלפיי והטענה שאני לא חושב באופן עצמאי. טוענים שאני רק מהדהד מסרים. מי שאומר את זה עליי לא מכיר אותי. אני לא מזלזל במי שבוחר להצביע למפלגות הערביות. אל תזלזלו בי. התמיכה שלי בנתניהו היא מושכלת ולא רגשית. היא לא מבוססת על אהבה. הוא לא האדמו"ר שלי".