בעולם יש הרבה אנשים שיש להם קשר קרוב מדי עם ההורים שלהם, אבל לא בכל יום שומעים על אדם שמתייעץ איתם לגבי איבר המין שלהם. את המידע המטריד הזה גילתה אמא מבריטניה, שהייתה בהלם מוחלט כשהבינה עד כמה הקשר בין בעלה לאמו הדוק. כשהיא פונה לאתר האמהות הבריטי Mumsnet, האישה הסבירה כיצד גילתה על כך ממש במקרה.



"הבנתי שלבעלי יש זיהום באיבר מינו, בגלל שימוש באנטיביוטיקה שהחלישה את מערכת החיסון שלו", הסבירה, "אך במקום לפנות אלי הוא ביקש מאמא שלו להסתכל על זה, בתקווה שאולי היא תדע מה זה". היא הוסיפה, ובצדק, שיש גיל בו אנשים כבר לא אמורים להראות להורים שלהם את איבר מינם, על אחת כמה וכמה כשכבר יש להם משפחה משלהם: "הוא בן 34 ועדיין חושף את איבר מינו לאמא שלו. זה הרי ברור שגבר נשוי יכול להתייעץ עם אשתו ולא אמור לבקש מאמא שלו להסתכל על איבר המין שלו".



כעת החשש שלה הוא שלא מדובר באירוע חד פעמי, ושזה טיב הקשר של בעלה ואמו: "נראה שאין אצלם גבולות בכלל, היא אפילו פותחת לו את המכתבים שמיועדים לו אבל מגיעים אליה הביתה. זה פשוט מכעיס אותי, הוא הרי גבר בוגר עם משפחה משלו".  באופן לא מפתיע, כל הגולשות הסכימו פה אחד שמדובר בקשר מאוד מטריד. "זה ממש הזוי, אלא אם כן אמא שלו רופאה. אבל גם אז אני לא בטוחה לגבי זה", כתבה אחת, ואחרת ציינה שזה "ביזארי וממש לא ראוי".

via GIPHY