ארבעה ימים לאחר התאונה בה נהרג מאי פרץ ז"ל בן ה-17 ביישוב אשלים, התייחסה היום (רביעי) אימו החורגת, שני, לטרגדיה הנוראית שפקדה את משפחתה ולמצבה של דודתו של מאי, שנהגה ברכב בעת שנדרס. בראיון בגלי צה"ל אמרה שני, ש"הסיבה שהסכמתי לדבר היא שהיה לי בוקר מאוד קשה ואני רוצה כולם יידעו שזה פשוט מוות מבוזבז של ילד שהייתה לו נשמה כל כך טובה". היא הוסיפה: "אתה בטוח שהפנמת את מה שקרה. אתמול הייתי בטוחה בזה והבוקר קמתי ופשוט מבין שזה לא סיוט והוא לא כאן ועוד אסימון נופל. אני רוצה להאמין שאלוהים מנע ממנו סבל ולראות דברים קשים". 

שני סיפרה שהיום הוא יום ההולדת העברי של מאי. "הבטחתי לו שנחגוג לו יום הולדת ובמקום זה אנחנו חוגגים שבעה, במקום בלונים יש סוכת אבלים ובמקום שירים יש תפילות לעילוי נשמתו. אני לא מאחלת לאף הורה לאבד ילד, לחוות אובדן בחיים. לצערי זו דרכו של עולם ואנחנו נצטרך ללמוד לקבל את זה. הוא פשוט תמיד יהיה שם". 
שני נשאלה על הדיווח אתמול, לפיו מאי ישב על מנוע הרכב של דודתו שהסיעה אותו ופשוט נפל אל מותו. "אנחנו בעצנו לא מבינים מה קרה שם", אמרה, וסיפרה על הקשר בין בנה לבין דודתו: "מערכת היחסים שלהם היא משהו שאי אפשר לתאר. הם היו חברי נפש, היא דאגה לו ואהבה אותו מאוד. אין מערכות יחסים כאלה בין דודה לאחיין. הם היו החברים הכי טובים". 

לדבריה, "אין לי ספק שלא משנה מה קרה, זה לא היה בכוונה או כעס או מתוך רגשות שנאה. היא סובלת ואני כואבת שאני רואה אותה. אני מקווה שייתנו לה את הטיפול הנכון כדי שהיא תוכל להמשיך לחיות. אין בנו כעס עליה אלא חמלה. אני רק רוצה שיניחו לה ויתנו לה להתמודד. אני בטוחה שהכאב שהיא חווה גדול פי כמה יותר מכולנו, כי היא נהגה באוטו".