כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד פדופיל שביצע מעשים מגונים בילדות בנות 5 ו-8. מעצרו של הנאשם החל לאחר שילדה בת 8 הגיעה למשטרה וסיפרה לחוקרים כי נהג ברכב לבן חטף אותה לשטח פתוח ליד אתר בנייה, הפשיט אותה, הפשיל את מכנסיו וביצע בה מעשים מגונים. הילדה תיארה בפני החוקרים את השטח ובאמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים, הצליחו לאתר חשוד במעשה בשנות ה-50 לחייו. 

החשוד נעצר על ידי המשטרה ומעצרו הוארך מפעם לפעם בבית המשפט, עד שהוגש נגדו כתב אישום בגין חטיפה לשם ביצוע עבירת מין, מעשים מגונים ושיבוש הליכי משפט. מחקירת המשטרה עלה כי נגד החשוד מתנהל תיק פלילי בבית המשפט בנצרת לפיו הוא נאשם בפגיעה מינית בילדה כבת 5. 
מהחקירה עלה כי הנאשם הפר את תנאי שחרורו ובעת שנסע ברכבו הוא קרא לילדה, ושאל אותה לשם אביה, כשהוא מסביר כי יש ברשותו מכתב עבורו. הוא שכנע את הילדה להיכנס לרכבו, בטענה כי יסיע אותה לבית הוריה שם תמסור לאביה את המכתב. הוא פתח את דלת מושב הנוסע לצידו, והילדה שהאמינה לדבריו, נכנסה לרכבו והתיישבה במושב הנוסע. 

במהלך הנסיעה היא הבחינה כי הנאשם לא פנה במקום הנכון המוביל לביתה, וכי הוא נוסע בדרך אחרת בכיוון הנגדי לביתה. היא אמרה לנאשם כי זו אינה הדרך לביתה, והוא מצידו ענה לה כי גם בדרך הזו ניתן להגיע אל הבית. הוא נסע לשטח פתוח המוקף בתים בהליכי בניה, החנה את רכבו, הוריד את הילדה והוביל אותה אל פנים השטח, מתחת לאחד העצים. 

שם אחז הנאשם בידה של הילדה, הפשיט אותה מבגדיה, הפשיל את מכנסיו, סובב אותה וביצע בה מעשים מגונים עד אשר הגיע לסיפוקו המיני. לאחר מכן העלה את הילדה שוב לרכבו, הסיע אותה קרוב לביתה והורה לה לא לספר לאיש מה שקרה. 

הילדה רצה לביתה מבוהלת ובוכייה וסיפרה את כל מה שאירע לה, והיא יחד עם הוריה הגיעו מיד לתחנת המשטרה להגיש תלונה. כתב האישום ובקשת המעצר עד תום ההליכים מצויים באיסור פרסום.