יצאתם לסבב פאבים עם חברים, אתם שיכורים לחלוטין, אבל לא בטוחים אם להמשיך או לא? אם כן, יש דרך אחת שתעזור לכם להחליט מה לעשות - פשוט תבדקו איפה המפתחות לבית שלכם. מצאתם אותם? יופי, אז כנראה שהכול בסדר. לא מצאתם את המפתחות? ובכן, אז אולי הגיע הזמן להתקפל ולמצוא מקום לישון בלילה.



אבל לפני שאתם עושים זאת, מומלץ לעבור קודם במיון כי יש סיכוי שבלעתם את המפתחות שלכם. הזוי ככל שזה נשמע, זה תרחיש שיכול לקרות, רק תשאלו את הצעיר הזה מסין שנחרד לגלות מה עשה עם המפתחות שלו במהלך ליל הוללות עם חברים. לפי הדיווחים בכלי התקשורת הסיניים, הצעיר בן ה-26, תושב מחוז גְוָאנְגְדונג, יצא לבלות עם חבריו בסופ"ש שעבר והשתכר כלוט.



כשחזר לביתו אומנם לא הצליח למצוא את המפתחות אך לא דאג יותר מידי, רק התקשר להוריו שיפתחו לו את הדלת והלך לישון. אך כמה שעות לאחר מכן, הצעיר התעורר בגלל כאבים חזקים בחזה והוריו לקחו אותו לחדר המיון. כשהרופאים הראו לו את צילומי הרנטגן שנערכו לו, הוא נחרד לגלות באמת גרם לכאבים - המפתחות לבית והצ'יפ לפתיחת הבניין, שהיו ממוקמים בחלק התחתון של הוושט, ליד הקיבה. 



sina.cn :המפתחות לבית והצ'יפ לפתיחת הבניין. צילום מסך
sina.cn :המפתחות לבית והצ'יפ לפתיחת הבניין. צילום מסך


כשהרופאים שאלו אותו למה הוא בלע את המפתחות שלו, אמר שהוא בגלל לא זוכר שעשה זאת. "הלכתי לשתות עם חברים. שתיתי יותר מידי ואני לא זוכר כלום", הסביר להם. "אני רק זוכר שהתעוררתי באמצע הלילה עם כאבים חזקים בחזה". רופאיו משערים כי האלכוהול הקהה את הכאב, ורק כשהשפעתו חלפה הוא התחיל לחוש ברע.

למזלו הרב של הצעיר, רופאיו הצליחו להוציא את המפתחות ללא סיבוכים, באמצעות הליך אנדוסקופי. יחד עם זאת, הם ציינו שזה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע מזה, מאחר שהמפתח היה גדול ויכול היה לפצוע את הוושט או הקיבה.

sina.cn :המפתחות לבית והצ'יפ לפתיחת הבניין. צילום מסך
sina.cn :המפתחות לבית והצ'יפ לפתיחת הבניין. צילום מסך