כתב אישום הוגש נגד חשודה בפריצות לבתים ולרכבים באזור השרון. באחד המקרים, התקבל דיווח על גניבה בחניית בית ברחוב אמנון ותמר בגנות הדר. מחקירת המשטרה התברר כי מהמקום נגנבו ארגז כלי עבודה ובו: ציוד חשמל לרכב, נורות וקאטר. החשודה זוהתה, אותרה ועוכבה לתחנת המשטרה לחקירה, בסיומה שוחררה בערבויות.
למחרת התקבלה תלונה בתחנת המשטרה ממנה עלה כי פרצו למתלונן למחסן בביתו ברחוב הרימון בנורדיה. עוד התברר כי מהמחסן נגנבו: מסור ג'קסון, מלטשת נייר זכוכית, סבון ומנוע למזגן. משטרת ישראל פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירועים וכבר ביום 6.6.19 אותרה החשודה וברשותה מספר חפצים אשר קשרו אותה למעשי הגניבה בגנות הדר ובנורדיה. 
עוד עלה מהחקירה, כי ביום מעצרה של החשודה, היא פרצה בשעות הבוקר לשני כלי רכב  שחנו בחניון תת קרקעי ברחוב פינסקר בנתניה. צפייה במצלמות האבטחה של החניון תיעדו את מעשי ההתפרצות של החשודה לרכבים מהם ניתן לראות כי מרכב אחד החשודה גנבה שני שלטים ומהרכב הנוסף גנבה: מסמכים, כרטיס אשראי וכסף במזומן.

עוד העלתה החקירה כי החשודה נכנסה לחדר מדרגות ברחוב פינסקר בנתניה וגנבה מתוכו חפצי נוי. בהמשך החשודה התפרצה למחסן בבניין.
מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת ואתמול הוגש נגדה כתב אישום המכיל חמישה אישומים בעבירות של גניבה, הסגת גבול פלילית, פריצה לבניין, פריצה לרכב וגניבה מרכב. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.