ככל שאנחנו מתבגרים אנחנו מבינים שיש בעולם רק שני דברים שבאמת יכולים להפחיד אותנו - הראשון הוא, שנהיה בסוף כמו ההורים שלנו, והשני, שהוא כנראה הגרוע מכל, שנגלה שאנחנו יוצאים עם מישהו שדומה להם בול. אחרי הכל, אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות מואשם כמי שסובל מסתביך אדיפוס, נכון?
לצערו של צעיר ממקסיקו, הסיוט השני ברשימה התגשם עבורו לאחרונה, אבל למרות שזה קריפי הוא דווקא רואה את זה כדבר חיובי. בפוסט אנונימי שהעלה לפייסבוק, הוא סיפר שעבר על תמונות משפחתיות ישנות כשלפתע נתקל בתמונה שהותירה אותו ללא מילים. בתמונה הופיעה אמא שלו בצעירותה, ולתדהמתו היא הייתה דומה כמו שתי טיפות מים לבת זוגו הנוכחית.
 


הצעיר לא היסס והעלה מיד תמונה של שתיהן כדי שכולנו נוכל להתרשם מכך. כפי שניתן לראות, שתי הנשים בהחלט דומות, פרט לכך שלאמא שלו יש תלתלים, בעוד שלבת זוגו יש שיער גלי. התמונה במהרה הפכה ויראלית ברשתות החברתיות, להפתעתו הרבה של הצעיר, והוא זכה לכמות מסחרית של שיתופים, לייקים ותגובות מצד הגולשים. 

"יש הסבר לכל דבר", כתב אחד מהם, ואחר הוסיף ש"פרויד דיבר על דברים כאלו לפני המון שנים". גולש נוסף כתב: "הדמיון בין חברה שלך לאמא שלך הוא מדהים. ממש בלתי יאומן". מה דעתכם? השתיים דומות? מוזמנים להסתכל על התמונה ולהחליט בעצמכם. אחרים כמובן לא יכלו שלא להזכיר את "תסביך אדיפוס".