הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית ומהמשפיעים שבהם, התראיין ל'כאן ב' והתייחס לנושאים האקטואליים האחרונים, על רקע המריבות בתוך המחנה הדתי לאומי. בין יתר הדברים התייחס הרב גם לדברי בצלאל סמוטריץ' על כך שהוא שואף להחיל את משפטי התורה בישראל ולחזור למציאות שהייתה בימי דוד ושלמה המלך. "אני לא יודע מה נבהלים מדוד ושלמה המלך מה נתפסים למילים", אמר הרב דרוקמן.  



"מי שאומר שהיו סקילות זה רק עמי ארצות שלא יודעים כלום", המשיך הרב ואמר, "מי שמכיר יודע שמשפט התורה הוא הצודק ביותר. רק עכשיו יצאו שני ספרי משפט של הרב הרצוג זצ"ל, הרב הראשי למדינת ישראל לשעבר. יש ספרים שלמים על המשפט העברי. מי שמדבר כך על המשפט העברי הוא לא יודע מה הוא שח. הוא לא מכיר". 

הרב דרוקמן המשיך ואמר כי "אני מאמין שמשפט התורה צריך לפעול במדינה, אין אדם מאמין שלא חושב כך, אתם לא יודעים בכלל מה זה. תלמדו ותדעו שיש זכויות לנשים. שיוויון מלא, תלוי איזה שיוויון, אבל וודאי שיוויון. איזה עליהום. אין עונשים לפי התורה זה רק כדי להגיד את החומרה של הדבר. גם כאשר הייתה סנהדרין למדינת ישראל אומרת המשנה שסנהדרין שהרגה פעם בשבעים שנה הייתה נקראת חובלנית".