הקטל בכבישים: גבר כבן 30 נהרג במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) סמוך לשעה 02:00 לפנות בוקר בתאונת דרכים חזיתית בין רכבו לאוטובוס ממוגן בכביש 375 מעוקף חוסאן לכיוון ביתר עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על הנהג כסובל מפגיעה רב מערכתית, ללא סימני חיים וקבעו את מותו בזירת האירוע. 


תאונת דרכים סמוך לביתר עילית. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיק מד"א, אהרון אדלר, סיפר כי "מדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי לאוטובוס. נהג הרכב הפרטי נמצא ישוב בכיסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה קשה בראשו ופגיעה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ויחד עם רופא צבאי שנכח במקום קבענו את מותו. נהג האוטובוס ונוסע שהיה איתו נבדקו על ידנו בשטח ולא נזקקו לפינוי ולהמשך טיפול בבית חולים".



עוד קודם לכן, הולך רגל פלסטיני נהרג לאחר שנפגע מרכב בכביש 557 מענב לאבני חפץ. צוות מד"א שהגיע למקום דיווח כי הוא סובל מפגיעה רב מערכתית, לא מראה סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום. 



סמוך לשעה 00:30 נפצע גבר כבן 30 באורח קשה וסובל מחבלת ראש לאחר שנפגע מרכב ברחוב יהודה שטיין פינת בן צבי ברמלה. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים אסף הרופא.
סמוך לשעה 04:07, רכב התנגש במעקה בטיחות בצד הדרך בכביש 5 ממחלף הכפר הירוק למחלף גלילות מזרח. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לנהג, גבר כבן 24, טיפול רפואי ופינה אותו במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. 
פראמדיק מד"א, תומר גוסמן, סיפר כי "הרכב שהתנגש במעקה הבטיחות שסמוך לגשר הולכי הרגל היה מפורק לגמרי. הנהג, גבר בן 24 שכב בסמוך לרכב כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב  מערכתית. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום ביצענו בדיקות רפואיות בשטח, העלנו אותו במהירות לניידת ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו קשה ויציב".