עימות חריף בין שני מגישים בערוץ "רשת 13", היחצ"ן רני רהב והסאטיריקן ליאור שליין. רהב הגיב למונולוג של שליין בתוכניתו השבוע, בו מתח ביקורת על רמת התוכניות בהגשת רהב ושרון גל ותוכנית האירוח בערוץ המתחרה "קשת 12" "אופירה וברקוביץ'". בפוסט שהעלה אתמול בפייסבוק, כתב רהב לשליין: "אני משתין עלייך". 
במונולוג של שליין בתוכניתו 'גב האומה', אמר הסאטיריקן: "כמעט כל שישי בערב אני מתבאס מזה שמתייחסים אלי כמו אל טיפש כשאני פותח טלוויזיה ורואה את אופירה וברקו. ובערוץ שלנו, רשת, ערוץ שמעסיק את מיטב העיתונאים אומרים 'גם אנחנו רוצים כזה'. קיבלנו אופירה וברקו בגרסה המונגשת. כי אם חשבנו שאופירה וברקו זו שכונה, אז שרון ורני זו שכונת מצוקה".


 

כאמור, בפוסט שפרסם רהב בפייסבוק ענה היחצ"ן והמגיש: "מה נסגר איתך שליין תגיד לי מה? אני מבין שקשה לך לקבל את זה שהתוכנית של אופירה וברקו עוברת אותך ברייטינג והתוכנית של שרון ושלי עוברת אותך קשה. דמוקרטיה אדון שליין היא לא רק על פי שליין אפילו ממש לא ...היא גם לאחרים! חופש הביטוי הוא גם לאופירה וברקו לשרון ורני וגם לרדיו האזורי בצפון ובדרום שאוכלים את הרייטינג העלוב שלך לארוחת בוקר ישראלית ברחוב".

 


עוד הוסיף רהב: "מה עשית בחיים העלובים שלך? מה? הקמת עסק? היית שחקן כדורגל נערץ? הקמת אתר אינטרנט? היית ונשארת מגיש תוכנית סאטירה בינונית לחלוטין, ביפן היו עושים חרקירי על רייטינג עלוב כשלך ועוד בפריים טיים. תאר לך שרון ורני בע"מ בפריים טיים? מסכן, זה החלום הכי כחול שלך לראות אותנו בשתי הערוצים בפריים טיים! אז תתחיל לשקשק חמודי... בקצב של הרייטינג שלך זה לא להרבה זמן. בעצם נכון אתה זה לתמיד! משום שאם יורידו אותך ישר תקפוץ אתה והחונטה שלך שזה סתימת פיות וסוף הדמוקרטיה אז אף אחד לא ירצה להתעסק איתך... אשכרה ככה. אבל אני באמת משתין עליך". 


"ועוד משהו אנא אל תנסה ללמד אותי מהי דמוקרטיה. אני עוד יכול ללמד אותך מהי דמוקרטיה, אז אל תנסה ללמד אותי איך לשאול שאלות, גם בזה אני יכול לעשות לאדיוט כמוך בית ספר. ולו בלבד שאצלך זה לשבת ולרדת על אנשים ואצלי זה לכבד אותם. אצלי זה ב-dna אצלך זה פרנסה, אומנם זולה ועלובה זה להתפרנס מלרדת על אנשים אבל פרנסה. אז איש עצוב קנאי וממורמר תמשיך לראות את אופירה וברקו ואת שרון ורני ותאכל את הלב".