השליח הקטארי יגיע היום (ראשון) לרצועת עזה, כך דיווחו מקורות פלסטינים לעיתון "אל-קודס". בדיווח נאמר, כי השגריר מוחמד אל-עמאדי, יצטרף בשעות הבוקר למשלחת הקטארית שנמצאת בירושלים ומנהלת שיחות עם הצד הישראלי. לאחר מכן הוא יגיע לרצועת עזה דרך מעבר ארז, כדי להעביר פעימה נוספת של הכסף הקטארי.
בדיווח נאמר, כי העיכוב בכניסה לרצועת עזה נבע מהמשך השיחות עם הצד הישראלי בנוגע להעברת הכספים וקו החשמל 161. כאמור העיתון הפלסטיני דיווח ביום שישי, כי אל-עמאדי צפוי להיכנס בשבת לרצועה, כדי להעביר את הכספים.
כזכור, אתמול דווח כי גורמים במודיעין המצרי מעריכים כי יש קשר בין ההסלמה ברצועת עזה לבין תקיפת מכליות הנפט במפרץ עומאן. על פי הפרסום בעיתון "אל-ערבי אל-ג'דיד", הגורמים "סבורים שמאחורי ההסלמה האחרונה ברצועה עומדים 'גורמים אזוריים'".

עוד נטען בדיווח "כי קהיר עשתה מאמצים כבירים כדי למנוע הידרדרות והסלמה במצב בשעות האחרונות, ואף קיבלה אישור מהפלסטינים שלא יסלימו את המצב בצעדות יום שישי". הבכיר המצרי שצוטט בידיעה הבהיר כי משלחת ביטחונית מצרית תגיע בימים הקרובים לרצועת עזה. בהמשך דבריו תלה את האחריות לשיגור הטילים ב"גורמים ברצועה", שלא ציין אותם, שמעוניינים בהידרדרות המצב.