בני זוג בשנות ה-20 לחייהם הכירו במהלך השירות הצבאי. השניים ניהלו קשר צמוד במשך כשבע שנים והחליטו למסד אותו לפני כחודשיים, באירוע מרשים עם 500 מוזמנים. לאחר האירוע, הם המריאו לירח דבש "מהאגדות", כהגדרת האישה. עם זאת, החלומות של האישה התנפצו כבר ביום השני לשהותם במיקונוס - האי היווני האקזוטי.
האישה טוענת, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, כי למרות שהיתה מאוד קרובה בשבע השנים האחרונות, למי שהיה החבר היחיד שלה והפך לבסוף לבעלה, היא לא תיארה לעצמה כי במקביל לחיים איתה, שהיו מלאי חוויות כהגדרתה, ניהל הבעל הטרי קשר עם כמה וכמה צעירות. עם חלקן הוא אף נהג לחלוק רגעים אינטימיים וסוערים.

עורכת הדין שרין סולן
עו"ד סולן ציינה כי כבר בלילה הראשון באי היווני מיקונוס, גילתה האישה במכשיר הטלפון של בעלה התכתבויות ומיילים שלא יכלה לגלות כשהייתה בקשר רצוף איתו, כי מעולם לא התגוררו יחד. היא ביקשה ממנו הסברים, אבל הבינה כי אין לה עם מי להמשיך את הדרך, כך נטען בבקשת הגירושין שהוגשה במלאות שבוע ימים לנישואי הזוג. 

הבעל ניסה להסביר כי מה שהיה לו עם נשים אחרות שייך לעבר, ועכשיו הוא מסור ונאמן, אבל האישה הצעירה לא השתכנעה כי חלק מהתכתבויות שגילתה היו מהחודשים האחרונים, כשהשניים היו עסוקים בהכנות לחתונה. 
היא התמוטטה ביוון, הזעיקה את אחותה מישראל ויחד הן חזרו ארצה בנפרד מהבעל. עם שובו ארצה, הוא הבהיר לאשתו עם כי תהיה זו "עוגמת נפש אדירה" להתגרש אחרי אירוע כל כך מרשים וחגיגה כל כך מפוארת. "עדיף להרוס הכל עכשיו ולא לסבול כל החיים", אמרה האישה שהחליטה להתגרש.