עוד אגדה מגיע להופעה בישראל: ליונל ריצ'י יעלה לראשונה על במה ישראלית בלייב פארק בראשון לציון ב-12 בספטמבר. ריצ'י בן ה-70 יבצע את מיטב הלהיטים האהובים שלו מכל הקריירה כולל ‘Lady’, ‘Truly, ‘Say You Say Me’, ‘Hello’ and ‘All Night Long’. ולהיטים מתקופת להקת הקומודורס, בה התחיל את דרכו, כמו 'easy', 'three times a lady', ‘Dancing on the Ceiling'



סיבוב ההופעות HELLO שיגיע לישראל, יעבור ברדיו סיטי הול שבניו יורק לשני ערבים רצופים והופעה ב-Hollywood bowl שבלוס אנג'לס. כמו כן ריצ'י יופיע כאורח מיוחד של סטיבי וונדר בפסטיבל British Summer Time בלונדון. לריצ'י אלבום חדש שייקח את מעריציו למסע מוזיקלי מרהיב ביצירותיו, האלבום "Hello From Las Vegas" עתיד לצאת באוגוסט.





עם יותר ממאה מיליון מכירות אלבומים ברחבי העולם, פרס אוסקר, פרס גלובוס הזהב, ארבעה פרסי גראמי ופרסי הוקרה ממרכז קנדי לשנת 2017, ליונל ריצ'י הוא אייקון מוזיקה אמיתי. יליד אלבאמה, הוא אחד משני כותבי השירים היחידים בעולם שכבשו את המקום הראשון במצעדי הלהיטים למשך תשע שנים רצופות. במרץ 2018 זכה ריצ'י לכוכב משלו בסמטת הכוכבים בלוס אנג'לס ומככב כשופט בתוכנית הפופולרית אמריקן איידול.


כרטיסים למופע יעלו החל מ-390 שקלים. מכירת הכרטיסים תחל הערב (שני) במשרד הכרטיסים "לאן" ו-ecotickets. על ההפקה אמונים המפיק מרסל אברם בשיתוף מריו ארלובסקי, טאלנס מיוזיק אוונטס.