לבית הדין הצבאי בעופר הוגש אתמול כתב אישום מזעזע נגד פלסטיני בגין חטיפה ואונס של ילדה בת 7 מאזור בנימין. הנאשם, שעבד בבית הספר באזור בנימין והועסק בניקיון ותחזוקה, הכיר את הילדה במוסד החינוכי וטיפח עימה קשר כך שהיה מדבר איתה מעת לעת ונותן לה ממתקים. על פי המשטרה, באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור תוך שהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה ואונס אותה. בזמן זה, הילדה בכתה וזעקה לעזרה, ורק לאחר שסיים הנאשם לבצע בה את זממו הוא שחרר אותה ללכת לביתה. 



הבוקר (שני) שוחחה אילה חסון ב-103FM עם עו"ד חיים בלייכר, המייצג את הילדה, שטען כי לא רק האנס הנתפס הוא האחראי אלא גם קבוצה של גברים שסייעו לו ומחאו לו כפיים. "הנאשם הוא ערבי מכפר פלסטיני שעבד בבית הספר של הילדה ביישוב יהודי" ,הסביר בלייכר. "במהלך עבודתו הוא נהג להביא לה סוכריות וללטף אותה. בסופו של דבר הוא גם חטף אותה וביצע בה מעשי סדום. מעבר למקרה האונס המזעזע הזה, הדבר החמור ביותר בעיני היה שאנשים מבוגרים, שהיו יחד איתו בזמן שהוא ביצע בה מעשים, השפילו אותה וצחקו עליה. על פי החשד אותו אדם חטף את הילדה ברכב לאיזשהו בית והם עזרו לו למנוע ממנה לברוח".



הנוכחים באירוע גם ביצעו בה מעשים?
"אני לא חשוף לחומר החקירה. ממה שאני יודע הם בעצמם לא ביצעו מעשים, רק השפילו אותה בקריאות".



סלח לי אבל האונס הוא שיפצע את הילדה לכל החיים. זה הדבר החמור ביותר.
"אני מדגיש את הנוכחים כי למיטב הבנתי מדובר על אנשים שעובדים בתפקידים שונים עם תושבים".



אתה חושב שזה אונס על בסיס לאומני?
"כששמעתי על המקרה חשבתי שמדובר בעוד מקרה פדופיליה. ברגע שהבנתי שנכללו גם אנשים מבוגרים נוספים שבהו במתרחש והשפילו את הילדה הבנתי שמדובר במקרה שאני לא מכיר לו תקדים. לא מדובר באישה בוגרת כשכולם מבצעים את המעשה אלא בשנאה נטו. אם הם אינם סובלים מפדופיליה, הסיבה היחידה שהם יכולים לשתף פעולה עם אותו אנס היא בגלל שמדובר ביהודייה שמותר לעשות לה הכל. אני לא מכיר איזה בן אנוש יכול לעמוד מול כזה מקרה מבלי לעצור אותו".



הם מודים במעשה?
"לא נעצרו חשודים. רק יודעים שיש חשודים נוספים".



החשוד שנעצר לא מסגיר אותם?
"הוא מכחיש את המעשה".



אתם מצפים שיעצרו אנשים נוספים?
"המשפחה כרגע עסוקה בלסייע לילדה להשתקם. אנחנו מצפים שיעצרו את השותפים שמבחינתנו הם פצצה מתקתקת. אנשים שמסוגלים לעמוד בכזה מקום ולשתף פעולה עם כזה דבר הם אנשים שאי אפשר לסמוך עליהם. הם מסתובבים בינינו ונותנים שירות. מאופי המקרה די ברור שזה לא המקרה היחיד. הייתה כאן התנהלות שיטתית ומקצועית".