אומנם לרובנו זה נראה הדבר הכי טבעי בעולם, אבל יש מי שזוגיות לא מתאימה להם, והם מרגישים הכי בנוח כשהם בקשר רומנטי עם יותר מפרטנר אחד (פוליאמוריה). אחת מהם היא אמיליה במבאם בת ה-33, שעזבה את בעלה מזה 11 שנים כדי להיות במערכת יחסים עם שני גברים ואישה.

עבור אמיליה, תושבת פורטלנד, אורגון, המעבר לקשר פוליאמורי קרה ממש במקרה, כשהיא ובעלה לשעבר רצו לנסות נישואים פתוחים. לאמיליה זה ממש זרם והיא הכירה את בילי בן ה-42 ונשבתה בקסמו. "כשפגשתי אותו ניצוצות עפו באוויר, התאהבתי בחיוך המקסים שלו", היא סיפרה ל-Daily Mail. לעומתה, לבעלה היה יותר קשה עם הרעיון, אבל היא סרבה לוותר על אורח החיים החדש שהכירה: "הייתי הרוסה כשאיבדתי את בעלי, אבל הבנתי שאני לא יכולה להמשיך יותר להיות בקשר מונוגמי".
 
אמיליה עם שניים מהפרטנרים שלה. צילום: אינסטגרם
אמיליה עם שניים מהפרטנרים שלה. צילום: אינסטגרם

 
בהמשך היא הכירה את לורל בת ה-35, והתאהבה גם בה: "היא הייתה כל כך יפה, הייתה לי משיכה מיידית אליה. ידעתי שהיא תהיה מושלמת עבור הקשר שלנו. כשהתחלנו לקיים יחסים אינטימיים, זו הייתה חוויה מדהימה". בהמשך, לורל הכירה את ג'רמי, האחרון שהצטרף אל החבורה: "כשהכרתי אותו הבנתי כמה הוא מקסים, נראה ממש טוב, אז היה לי קשה לא לחשוק בו".

כעת, כשהארבעה גרים יחד וחולקים מיטה, אמיליה טוענת ש"להיות בקשר אינטימי עם שלושה אנשים מרגיש לי טבעי לחלוטין". לדבריה "היחסים המיניים שלנו מאוד רגועים, אנחנו יכולים להיות עם מי שאנחנו רוצים מתי שאנחנו רוצים. אנחנו עושים את הכל כדי שכולנו נצא מרוצים".

מאחר שלכל אחד מהם יש ילדים מקשרים קודמים, הם הפכו בעצם למשפחה אחת גדולה, ולדבריה של אמיליה הילדים ממש שמחים על כך: "הסברנו להם שזה טבעי לאהוב יותר מאדם אחד בו זמנית. הם מאוד שמחים על הקשר הזה, והם קוראים ללורל 'האמא האחרת שלהם'. זה נפלא יש כל כך הרבה אהבה ואכפתיות בבית אחד".
 
אמיליה, בילי, לורל וג'ימי. צילום: אינסטגרם
אמיליה, בילי, לורל וג'ימי. צילום: אינסטגרם

 
אמיליה, בילי, לורל וג'ימי. צילום: אינסטגרם
אמיליה, בילי, לורל וג'ימי. צילום: אינסטגרם