בפרקליטות הצבאית, שהגישה את כתב האישום נגד מחמוד נזמי עבד אלחמיד קטוסה בגין אונס ילדה בת שבע, טוענים היום (שני) כי אין כל אינדיקציה לכך שהרקע לאונס הוא לאומני. הנאשם עצמו מכחיש את ביצוע המעשה. למשטרה עדיין אין קצה חוט אודות המעורבים האחרים לכאורה באירוע, אך הילדה סיפרה בעדותה כי במקום נכחו שני אנשים, אולם לא ידעה לתאר אותם, או למסור פרטים כלליים אודותיהם.

בינתיים, לא ברור האם אכן היו אנשים נוספים במקום, ובמשטרה אומרים כי ילדה בת שבע לא תמציא סיפור כזה. על אף כתב האישום שהוגש, החקירה נמשכת וזהותם של החשודים הנוספים עדיין אינה ידועה. 

יש לציין, כי בכתב האישום שהגישה הפרקליטות הצבאית נכתב כי בהגיעם של הנאשם והילדה למקום העבירה, "נכחו במקום אנשים נוספים שמכירים את הנאשם. לאחר הגעת נפגעת העבירה והנאשם לבית, הכה הנאשם את נפגעת העבירה, הוריד את בגדיה וחבריו צחקו עליה. לאחר מכן, הרים הנאשם בעזרת חבריו את נפגעת העבירה והשכיב אותה על מיטה באחד מחדרי הבית. חבריו של הנאשם החזיקו את נפגעת העבירה בידיה". 

רה"מ נתניהו, שלי יחימוביץ'. צילום: פלאש 90


יחימוביץ': "ריקוד ציני ולאומני על דמה של קורבן לאונס מזעזע"


לאחר תגובות רבות שפורסמו לאורך היום מצד פוליטיקאים, הגיב גם ראש הממשלה בנימין נתניהו לאירועים בחשבון הטוויטר שלו וכתב כי "האונס המזעזע של ילדה קטנה מטלטל את לב כולנו. אני מבקש לחזק את המשפחה. על בתי המשפט למצות את מלא חומרת הדין עם כל מי שאחראי למעשה הנורא הזה".


חברת הכנסת שלי יחימוביץ' התייחסה בחשבון הטוויטר שלה לתגובה שפרסם נתניהו: "מבחיל ומצמרר הריקוד הציני והלאומני על דמה של ילדה שהייתה קורבן לאונס מזעזע, מפי מי שמושיט אצבע משולשת למרכזי הסיוע שמטפלים באלפי קורבנות. אפס אמפטיה לקורבנות בכל גיל, אפס מעשה. פעם שנייה בלבד בכל חייו הפוליטיים שהוא טורח להתייחס לאונס, וגם הקודמת הייתה לטובת הסתה לאומנית. חרפה וגועל". 

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, כינה את האירוע "טרור", ותקף את נתניהו: "זהו בדיוק אחד המקרים בהם לא הייתי מהסס ודורש מבית המשפט לגזור גזר דין מוות על המחבל הנתעב. חבל שרה"מ נתניהו ממשיך לטרפד את חוק עונש מוות למחבלים, למרות ההתחייבות הכתובה והפומבית שלו". יש לציין, כי חוק עונש מוות למחבלים שלא מקודם בכנסת מדבר על מקרי רצח בלבד. 

 
כזכור, הפלסטיני, תושב דיר קדיס, הואשם אתמול באינוס בנסיבות מחמירות, תקיפה וחטיפה של ילדה כבת שבע, לאחר חקירה משטרתית ארוכה שנמשכה מספר חודשים. הנאשם, שעבד בבית הספר באזור בנימין והועסק בניקיון ותחזוקה, הכיר את הילדה במוסד החינוכי וטיפח עימה קשר כך שהיה מדבר איתה מעת לעת ונותן לה ממתקים.

על פי המשטרה, באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור תוך שהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה ואונס אותה. בזמן זה, הילדה בכתה וזעקה לעזרה, ורק לאחר שסיים הנאשם לבצע בה את זממו הוא שחרר אותה ללכת לביתה. 
מהמשטרה נמסר אתמול כי "בתום חקירה מורכבת ומקצועית שבמסגרתה בוצעו פעולות רבות ומגוונות ואיסוף הממצאים נגד הנאשם, היום הגישה הפרקליטות הצבאית בבימ"ש הצבאי בעופר כתב אישום חמור נגד הנאשם בגין אונס בנסיבות מחמירות, תקיפה וחטיפה. משטרת ישראל תחקור בנחישות ותפעל ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי לתפוס במהרה ולהביא לדין את עברייני המין הפוגעים בילדים תמימים. ותביא לאיסוף ממצאים וראיות שיובילו למיצוי הדין בחומרה עם העבריינים".