קורה לכם שאתם חוזרים הביתה מורעבים אחרי יום ארוך בעבודה, ומרגישים שאתם חייבים לחסל את כל תכולת המקרר? אם כן, אולי תשמחו לדעת שמדובר בבעיה נפוצה לא רק אצל בני אדם, אלא גם בקרב יצורים חיים אחרים. קחו לדוגמה את נחש הפיתון הגרגרן הזה מאוסטרליה, שנתפס בולע תנין בשלמותו בסופו של יום מפרך.


תמונות מהאירוע המדהים הועלו לדף הפייסבוק של העמותה להצלת חיות הבר GG Wildlife Rescue Inc. הן תועדו בידי בידי מרטין מילר, בזמן ששט לו בקייק בביצות בעיר מאונט איסה, שבצפון מערב קווינסלנד. למרבה המזל, מילר שרד כדי לספר על זה, כנראה רק בגלל שהנחש היה עסוק באכילת יצור חי אחר.
 


"הם יאכלו כל דבר כל עוד הם יצליחו להכניס אותו לפה שלהם", הסבירה מישל ג'ונס, הבעלים של העמותה, מגדלת בעצמה שני נחשים ענקיים כחיות מחמד. היא הוסיפה שהם מסוגלים להרחיב את הלסת שלהם במידה רבה, וזה לא יהיה נדיר לראות אותם מנסים לזלול איזה תנין או שניים: "איזה טבע מדהים. אני אוהבת את שני היצורים האלו ומבינה את הצורך שלהם לאכול".

התמונות המרהיבות הללו הפכו במהרה ויראליות, וזכו להמון לייקים, שיתופים וכמובן גם תגובות מצד גולשים נלהבים. "תמונות מדהימות! הייתי בטוח שהתנין ינצח במצב כזה" כתב אחד מהם, ואחר תהה: "השאלה היחידה שלי היא, למה שאדם שפוי ישוט בקייק במקום בו יש נחשים ענקיים שיכולים לבלוע תנינים בשלמותם?".