גט טקסי, גרסת עורכי הדין: סטודנטים באוניברסיטת בן־גוריון בנגב פיתחו את מערכת Get lawyer להתאמה בין עצור לסנגור על בסיס קריטריונים כמו שפה, סוג העבירה שביצע, זמן ההגעה ופיזור עומס התיקים בין הסנגורים במחוז. 
 
סנגורים שיורידו לסמארטפון את האפליקציה יקבלו התראה עם כל כניסה של תיק חדש ועמה תזמון של זמן ההגעה הצפוי אל היעד, כלומר החשוד, ומתוך כלל האפשרויות, המערכת תמליץ לסנגוריה על המועמד המתאים ביותר. 
 
הפיתוח יוצג באירוע הגמר של התחרות "סטודנטים מובילים חדשנות במגזר הציבורי", תוכנית משותפת לאוניברסיטת בן־גוריון, גוגל ומשרד המשפטים. מדובר בחלק מפרויקט משותף לסטודנטים מאוניברסיטת בן־גוריון ולעובדי גוגל, שנועד לייעל את שירותי המגזר הציבורי ולהפחית את הביורוקרטיה ואת כאב הראש שהיא מסבה לאזרח הקטן. בין היתר פיתחו הסטודנטים מחשבון למיצוי זכויות ואפליקציה שמסייעת ברישום חברה חדשה ברשם החברות.
 

אחד הפרויקטים, שנערך בשיתוף משרד המשפטים, פיתח מערכת שתסייע לסנגוריה הציבורית לעשות בקלות רבה יותר את ההתאמה בין עורך הדין לחשו.  כיום, תהליך זה עדיין מתנהל באופן ידני ומסורבל, וזמן יקר מבוזבז עד הגעת הסנגור לעצור.
 
קחו לדוגמה עצור שאינו דובר עברית, שמגיע לתחנת המשטרה בשעת לילה מאוחרת מבוהל ותשוש ומבקש להתייעץ עם סנגור. בתוך דקות ספורות מערכת חדשנית דואגת להתאים לו סנגור קרוב זמין להקפצה, הדובר את שפתו ומתמחה בעבירה שבביצועה הוא חשוד. התוצאה - העצור משוחרר ולא מבלה לילה לחינם במעצר.
 
היום ייערך אירוע סיום התוכנית, ובמסגרתו יציגו הסטודנטים את המערכת במשרדי גוגל בתל אביב בצד הפרויקטים האחרים. החברה תחליט איזה מבין המיזמים מעוררי העניין יקבל מימון.