אם אי פעם תארגנו קרב בלוני מים כיפי ומגניב, תזכרו לא להזמין את הצעיר הזה מטנסי, אחרת הוא כנראה יזמין לכם משטרה. לפחות זה מה שהוא עשה לשותפים שלו לדירה כשהם בסך הכל רצו לשחק איתו, אבל לא הבינו שהם מתמודדים עם אדם שפשוט לא אוהב ליהנות.

על פי משטרת העיר מרפריסבורו, הצעיר בן ה-27 התקשר אליהם בשבוע שעבר כדי לדווח על תקיפה, לאחר מעשה הקונדס של שני שותפיו. כשהשוטרים הגיעו אל הדירה, הוא הסביר להם שאחד השותפים השליך עליו שני בלוני מים שלא התפוצצו, לכן הוא לקח אולר ופוצץ אותם בעצמו.


לאחר מכן, השותף השני שלו זרק עליו בלון מים שהתפוצץ לו בפרצוף, וגרם לו להירטב לחלוטין. הוא התלונן על כך שגם הרצפה תחתיו בסלון הייתה רטובה כולה כתוצאה מכך. לטענתו, זו לא הפעם הראשונה שהשניים מטרידים אותו, ובפעם אחרת הם הרסו לו את ארוחת הערב שלו.

מנגד, השותפים טענו שזו הייתה בסך הכל מתיחה ולא הייתה להם כל כוונת זדון. לדבריהם, הם היו בטוחים ששלושתם חברים טובים ולכן זה בסדר לעשות דבר כזה. לצערם הרב, השוטרים לא קיבלו את זה והסבירו להם שכל דיווח על תקיפה ייחשב כתקיפה במסגרת ה"משפחה", בהתחשב בכך שכולם מתגוררים יחד. הפעם, הם שוחררו תחת הזהרה בלבד.