בדרך כלל גברים שמתחתנים חולמים על הרגע בו יהפכו להורים, וישמחו מאוד אם בת זוגם תספר להם שהיא בהריון. אבל זה ממש לא היה המצב עבור הגבר האלמוני הזה, וממה שהוא מספר אפשר לחלוטין להבין למה. הגבר בן ה-34 הסביר שהוא חלם כבר זמן רב להקים עם אשתו משפחה, אבל מבדיקות שעבר התברר שזה לא ממש אפשרי.

"לפני שנה החלטנו להרחיב את התא המשפחתי שלנו, היינו לחוצים אבל גם נרגשים מכך שיהיו לנו ילדים", הוא כתב בפוסט באתר reddit, "אבל אז אובחנתי כסובל מאזוספרמיה (אי פוריות כתוצאה מפגם במעבר בין תאי הזרע לצינור הזרע). המשמעות היא שאני לא מוציא זרע בזמן השפיכה". הוא הוסיף ש"למרבה המזל, אפשר לטפל בזה באמצעות ניתוח וקבעתי לעצמי תור". 

אך לתדהמתו, כחמישה חודשים לאחר הבדיקה, בעודם מחכים לניתוח, אשתו סיפרה לו שהיא להריון. "יש לה דחף מיני גבוה, גם לי, לכן המשכנו להיות מאוד פעילים מינית", כתב, "אין שום סיכוי שהייתי מסוגל להכניס אותה להריון במהלך התקופה הזו. אבל היא עשתה שלוש בדיקות הריון וכולן יצאו חיוביות".
 
גבר עקר מנסה להבין איך אשתו נכנסה להריון. אילוסטרציה: אינגאימג
גבר עקר מנסה להבין איך אשתו נכנסה להריון. אילוסטרציה: אינגאימג

 
לדבריו, הוא "מתקשה להאמין שאשתי תסכן את העתיד שלנו בשביל סטוץ, אבל אולי היא בכל זאת בוגדת בי?". הוא הוסיף: "קבעתי פגישה סודית אצל הרופא, כדי לבדוק אם יש סיכוי שההיריון הוא ממני". הוא שאל את הגולשים מה דעתם, ולשמחתו לפחות חלק מהתגובות היו משמחות.

"למדתי על זה, והמשמעות היא שבבדיקה הספציפית הם לא מצאו זרע", כתב לו אחד הגולשים, "אבל בפועל אתה עדיין מייצר הרבה ממנו, והמעבדה הסתכלה רק על דגימה קטנה מזה". הוא הוסיף: "בדרך כלל חוזרים על הבדיקה הזו כמה פעמים לפני שמגיעים למסקנה כל כך נחרצת. אם בבדיקה לא נמצא זרע, זה פשוט יכול להעיד על כך שיש לך ספירת זרע נמוכה".