יצחק (שם בדוי), שמכיר באופן אישי את מוחמד קטוסה, החשוד באונס הילדה בת ה-7 בבנימין, התייחס הערב (שלישי) בתכנית של בן ואריה ב-103FM למקרה שעורר סערה, וטען כי "זה לא הגיוני שהוא עשה את זה". הוא אמר בפתח דבריו: "אנחנו לא רוצים להקל ראש בחומרה של הסיפור, אנחנו פשוט חוששים פה בעיר שהתוקף עדיין מסתובב חופשי".
לדבריו, לא נראה הגיוני שהוא זה שעשה את "זה. לא בגלל האישיות של האדם הזה, שאנחנו מכירים אותו בתור אדם טוב. זה לא הגיוני שערבי לוקח ילדה בת 7 ביישוב חרדי במרכז הארץ, במשך רבע שעה, וגורר אותה כשיש אלפי ילדים ברחוב ואברכים שמסתובבים ברחוב כשהיא מתנגדת ובוכה", טען, "אף אחד לא רואה ומתקשר למשטרה? לא נשמע הגיוני".
"בנוסף, אחרי שהחשודים עשו לה דברים מזעזעים, היא חזרה לביתה, ואף אחד לא חשד? זו הייתה תקיפה אכזרית. לא ראו עליה כלום? לא שואלים? גם אם לא מיד, זה אחר כך? בבית עם ילדים מישהו אמור לראות", הוסיף יצחק שם בדוי. 

מה אתה יכול לספר על החשוד?
"אדם נחמד מאוד, אינטליגנט, כולם אהבו אותו ביישוב, אדם מאוד חביב. אבל לא בגלל שהוא אדם נחמד אני אומר שזה לא הוא. אם הוא פדופיל, זה יכול לקרות לכל אחד, אבל התיאור של המקרה לא הגיוני". 


 
צריך להוסיף שאין ממצאים פורנזיים מהזירה.
"ממה שהבנתי, אין". 
אבל הילדה כן תיארה את הבית שבו זה קרה.
"למיטב ידיעתי, מי שנתן למשטרה את הכתובת של הבית שבו הוא שיפץ זה אנחנו. באחד הדיונים בבית המשפט הבנו שמדובר בתאריך מסוים. בדקנו את התאריך הזה ועדכנו את המשטרה שהוא באמת עבד באותו יום באחד הבתים. בדקו את השעות, וחזרו אחורה, ובכתב אישום הסופי כתוב שזה קרה בין פברואר לאפריל או בסמוך לזה. האמא לא ראתה דם כשהילדה חזרה הביתה?". 
אתה רומז לפברוק?
"חס וחלילה, אני לא בדקתי את הילדה, אני לא חקרתי אותה. לפי מה שמציגים, זה לא מציאותי שזה מה שהיה. כל תושב ביישוב לא רגוע מפני שלא חושבים שהוא עשה את זה". 
אתה מקבל איומים על זה שאתה כביכול עוזר לערבים?
"לא. אנחנו נגד עונש מוות, אנחנו בעד עונש מוות בייסורים, אבל לא נראה לנו (שזה הוא). ואם טעינו, שישלם עד הסוף".