בכיר מאוד בשירותי הכבאות נחקר בחשד להטרדות מיניות של עובדות. מדובר בחשדות פליליים והיום (שלישי) הוא הגיע למשרדי להב 433 לחקירה שנמשכה שעות ארוכות. בסיומה נמסר לו כי לא יוכל לשוב לתפקידו. הבכיר החשוד קודם על  ידי נציב הכבאות דדי שימחי לפני מספר חודשים. 
בשירותי הכבאות מסרו: "אנחנו סומכים על מערכת אכיפת החוק שתמצה את החקירה בהקדם". מארגון עובדי הכבאות נמסר בתגובה: "תמוה כיצד נציב כבאות והצלה דדי שימחי החזיר אותו לשרות רק לפני מספר חודשים, לאחר השעיה של למעלה משנה, ולתפקיד יוקרתי ומשודרג. זאת למרות שהמשיכה להתנהל נגדו בדיקה על ידי גורמי חקירה, עליה ידעו גם בנציבות. אנו קוראים להשעות כל מפקד במערך שמתנהלת נגדו חקירה, וזאת עד למיצוי תוצאותיה. לצערנו, הוא אינו לבד".

מעורך דינו, אבי אמר, נמסר בתגובה: "לא ייתכן כי ייחסו לו עבירות בתקשורת של הטרדה מינית שכלל לא נחקר עליהן ואין תלונה בעניין. מדובר במחזור, לא מעבר. עובדתית מרשי שוחרר לאחר חקירה קצרה. הטענות נבחנו בעבר והוחלט על ידי פרקליטות מחוז חיפה לסגור את התיק. ראוי לומר כי התיק נסגר חרף מאמצים של הרשות ומאמצים יוצאי דופן להשיג ראיות נגדו. חרף אלו, התיק נסגר. העבירות אשר יוחסו לו בתקשורת הנן בעבירות מין. לא היה ולא נברא. לצערי זו רכילות אשר מרשי נפגע ממנה. ביוזמתו הוא יצא לחופשה. שוב, כמו לפני, התיק ייסגר, אלא שהפעם מרשי ימצה את הדין עם האחראים לניסיונות הכושלים לפגוע בו".